نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تریلر انیمیشن Over the Moon منتشر شد

شبکه نتفلیکس و استودیوی انیمیشن‌سازی پرل اولین تریلر انیمیشن Over the Moon را منتشر کردند که قرار است پاییز امسال منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اولین تریلر از انیمیشن جدید خود را منتشر کرده است. نتفلیکس اخیرا اولین تریلر انیمیشن Over the Moon را منتشر کرده که این انیمیشن با همکاری پرل استودیو، سازنده انیمیشن Abominable (نفرت‌انگیز) تولید شده است. این اثر قرار است یک انیمیشن موزیکال و کمدی باشد که پاییز امسال از نتفلیکس منتشر خواهد شد و در اولین تریلر آن شاهد نمایشی از اتفاقات آن هستیم که شباهت‌هایی هم به اثر اول پرل دارد، اما در طول تریلر محیط‌های جذاب و تماشایی به تصویر کشیده می‌شوند و حتی به ماه نیز در طول تریلر سفر کردیم و بخش‌هایی از اتفاقات روی آن نیز به تصویر کشیده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Over the Moon داستان دختری به‌نام فی فی را دنبال می‌کند که ازطریق والیدنش با چانگ‌ی، الهه چینی روی ماه، آشنا می‌شود. پس از درگذشت مادرش، فی فی در تلاش است تا وجود Chang'e را اثبات کند و به همین منظور یک سفینه فضایی را می‌سازد که به اندازه کافی قدرتمند است تا او را به ماه برسند و با این شخصیت افسانه‌ای ملاقات کند. همچنین Netflix اولین پوستر انیمیشن Over the Moon را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Over the Moon

گلن کین، کارگردان انیمیشن کوتاه Dear Basketball (بسکتبال عزیز) که برای آن جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را دریافت کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Over the Moon را بر عهده دارد و آدری ولز، نویسنده فیلم The Hate U Give (نفرتی که تو می‌کاری)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است. کتی انگ، رابرت جی چیو، فیلیپا سو، کن جیونگ، جان چو، روثی ان مایلز، ساندرا اوه، مارگارت چو، کیمیکو گلن و آرت باتلر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Over the Moon حضور دارند.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده