// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۵

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time با انتشار یک تریلر رسما معرفی شد؛ انتشار در مهر ماه

بازی Crash Bandicoot 4 :It's About Time با انتشار یک تریلر معرفی و اعلام شد که در تاریخ ۱۱ مهر ماه عرضه خواهد شد.

مدتی است که شایعاتی از نسخه جدید مجموعه Crash Bandicoot به‌گوش می‌رسد. در ادامه و با مشخص شدن نام نسخه جدید بازی، اعلام شد که بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time امروز راس ساعت ۷:۴۰ بعد ازظهر رونمایی می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد Summer Game Fest، تریلر جدید بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time به‌نمایش گذاشته شد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب تریلر، گرافیک جدید بازی با درنظر گرفتن ظاهر قدیمی بازی است. همچنین در این نسخه شاهد قابل بازی بودن کوکو و دکتر نئو کرتکس درکنار شخصیت کرش هستیم. هر یکی از این شخصیت‌ها شیوه بازی و حرکات مخصوص‌به خود را دارند که باعث می‌شود کاربر تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را کسب کند. 

شخصیت کرش هم در این نسخه حرکات جدید خود را دارد، برای مثال در بخشی از تریلر او را می‌بینیم که به‌واسطه‌ی لباس مخصوص خود، می‌تواند خلاف نیروی جذابه حرکت کند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. نسخه چهارم کرش بندیکوت در تاریخ ۱۱ مهر ماه (دو اکتبر) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده