نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر داستانی بازی The Last of Us Part 2 در دنیای لگوها بازسازی شد

تریلر داستانی بازی The Last of Us Part 2 شما را غمگین کرد؟ نسخه‌ی لگویی آن در وضعیتی میان خنده و گریه رهایتان می‌کند.

می‌دانیم که استودیوی محبوب ناتی داگ (Naughty Dog) تا چند روز دیگر قرار است بزرگ‌ترین بازی‌ای که تاکنون ساخته است را روانه‌ی بازار کند و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان، لحظه‌شماری می‌کنند تا هرچه زودتر این بازی را تجربه کنند. می‌دانیم که مدت زمان گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت است و اگرچه هنوز نقدهای بازی به‌طور رسمی منتشر نشده‌اند، اما می‌توان گفت آن‌هایی که بازی را تجربه کرده‌اند نیز بازخوردهای خوبی از آن ارائه کرده‌اند. کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای برای این بازی تدارک دیده شده و افراد پرشماری در سراسر دنیا مشغول صحبت کردن درباره‌ی آن هستند. نقدهای بازی هم قرار است تا چند روز دیگر، یک هفته پیش از تاریخ عرضه‌ی آن منتشر شوند تا گیمرها یک هفته برای تصمیم‌گیری درباره‌ی خرید آن فرصت داشته باشند. این نشان می‌دهد سونی (Sony) به‌شدت به بازی‌ای که توسط ناتی داگ تولید شده، ایمان دارد.

در این بازه‌ی زمانی، شاهد تولید شدن انواع و اقسام محتویات صوتی و بصری درباره‌ی این بازی هستیم. از تریلرها و ویدیوهایی که توسط طرفداران ساخته می‌شوند گرفته تا مقالات و مصاحبه‌هایی که خبرنگاران آن‌ها را منتشر می‌کنند. دراین‌میان، کانال Pavesome Films در یوتوب که توسط شخصی به نام پاول پروخوروف مدیریت می‌شود و معمولا صحنه‌های مشهور و محبوب فیلم‌ها و تریلرهای مختلف را در دنیای لگوها بازسازی می‌کند، این بار به سراغ تریلر بازی لست آو آس پارت 2 رفته است.

این کانال انیمیشن‌هایی که تولید می‌کند را با استفاده از مدل‌های لگویی و تکنیک استاپ موشن تهیه می‌کند. به این معنی که از پشت سر هم قرار دادن صدها عکسی که از لگوهای ثابت می‌گیرد، می‌تواند نوعی انیمیشن با نرخ فریم پایین تولید کند. تکنیکی که اگرچه ساده به‌نظر می‌رسد اما می‌توان آثار بسیار جالبی با استفاده از آن را تولید کرد. انیمیشن‌هایی چون والاس و گرومیت و پت و مت از جمله آثاری هستند که با این روش تولید شده‌اند. این کانال یوتوب، تاکنون توانسته صحنه‌هایی از فیلم‌هایی چون Django Unchained ،Kill Bill ،کاپتان آمریکا، دزدان دریایی کارائیب و بسیاری آثار دیگر را به صحنه‌هایی لگویی تبدیل کند. تریلرهایی که برای این کانال درست می‌شوند، معمولا از سبک انیمیشن خنده‌داری استفاده می‌کنند و صحنه‌های نسبتا جدی هم نوعی حالت طنز به خود می‌گیرند.

حالا که این کانال به سراغ تریلر بازی The Last of Us Part 2 رفته اما اوضاع اندکی متفاوت شده. از آن‌جا که تریلرهای این بازی معمولا خشونت شدیدی دارند، طنز لگویی‌ای که در این تریلر با آن آمیخته شده ترکیب بسیار عجیبی را خلق کرده است. البته احتمالا موقع دیدن نسخه‌ی لگویی بعضی از صحنه‌های این تریلر، نمی‌توانید جلوی لبخند ناخودآگاهتان را بگیرید. این ویدیو با کیفیت بسیار خوبی بازسازی شده و همه‌ی مدل‌ها با جزئیات بسیاری به لگو تبدیل شده‌اند. از دیگر چیزهایی که این تریلر لگویی را بسیار دیدنی‌تر کرده، می‌توان به نورپردازی بسیار خوب اشاره کرد که بسیار به فضای تریلر اصلی شباهت دارد. شما می‌توانید در ادامه این تریلر لگویی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی The Last of Us Part II قرار است هفته‌ی دیگر، در تاریخ ۱۹ ژوئیه (مصادف با ۳۰ خرداد) راهی بازار شود. این بازی به‌صورت انحصاری برای پلی ‌استیشن 4 تولید شده اما به احتمال فراوان روی پلی ‌استیشن 5 هم می‌توان آن را تجربه کرد. برای اطلاع پیدا کردن از آخرین اخبار درباره‌ی The Last of Us، همچنان زومجی را دنبال کنید.

نظر شما درباره‌ی این تریلر لگویی چیست؟!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده