// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶

تماشا کنید: بازی Marvel Future Fight برای iOS و اندروید منتشر شد

با اکران فیلم Avengers: Age of Ultron در آمریکای شمالی، نِت‌مِربیل گیمز توسعه دهنده‌ی کره‌ای بهترین زمان را برای انتشار بازی Marvel Future Fight در سبک نقش‌آفرینی انتخاب کرده‌ است. این بازی با اکران آخرین فیلم Avengers برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Marvel Future Fight اکنون  به صورت رایگان از طریق اپ‌استور و گوگل پلی قابل دانلود است. این بازی ۳۶ شخصیت اصلی مارول را در خود جای می‌دهند از این شخصیت ها می‌توان به مرد عنکبوتی، مردآهنی، کاپیتان آمریکا، لوکی، نگهبانان کهکشان، دکتر اختاپوس، اوِنجِرز و اولتران نام برد.

این بازی شامل حالت تک‌نفره داستانی، مبارزات سه در مقابل سه، کنترل حرکت با یک انگشت یا گیم‌پد مجازی و سیستم سطح بندی نقش‌آفرینی می‌شود.

خط داستانی بازی برگرفته از پرفروش‌ترین کمیک‌ مارول به نویسندگی پیتر دیوید است. بازیکنان می‌توانند جهان مارول را در چهار ماد بسته‌ی-اکشن تجربه کنند.

علاوه بر حالت ماموریت در مقابل رایانه (PVE)، بازی Marvel Future Fight حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PVP) را در حالت سه در برابر سه با تیم‌هایی از بازیکنان با قهرمانان محبوب مارول، در خود جای می‌دهد.

برای بازیکنانی که می‌خواهند سطح(Level) خود را افزایش دهند نیز ماد Villain Siege قرار داده شده است. در این حالت بازیکن براساس شناختی که از جهان مارول دارد برای کشف دسیسه‌های شیطانی بدنام‌ترین دشمنان مارول می‌روند. ماموریت Dimension Rift نیز یک آزمون واقعی برای چالشی بی‌نهایت از مهارت‌های بازیکنان است.

به مناسبت عرضه‌ی بازی -نِت‌مِربیل و مارول- در نظر دارند در هفته‌ی اول برای بازیکنان امکان آزاد کردن مردآهنی با زره ویژه را در دسترس قرار دهند. شما برای انجام این بازی می‌بایست دسترسی دائمی به اینترنت داشته باشید.

 

دانلود از Google Play | دانلود از App Store

منبع: 9TO5Mac


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده