نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

اولین ویدیو رسمی فیلم Artemis Fowl منتشر شد

والت دیزنی اولین ویدیو رسمی فیلم Artemis Fowl را منتشر کرده که در آن آرتمیس فاول به‌دنبال یک سر نخ برای یافتن پدرش است.

ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران فیلم‌های بسیاری از شرکت والت دیزنی تا مدت زمان نامشخصی شده بود و باتوجه‌به حجم ترافیک فیلم‌ها، این شرکت تصمیم به انتشار فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) از سرویس استریم دیزنی پلاس گرفت تا اکران این فیلم بیشتر از این با تأخیر مواجه نشود. فیلم آرتمیس فاول قرار است در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر شده است. در این ویدیو که The Irish Blessing نام دارد، آرتمیس فاول به‌دنبال یافتن ردی از پدرش باتوجه‌به سرنخی است که به جا گذاشته و در طول ویدیو شاهد بررسی این سرنخ توسط وی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم Artemis Fowl داستان شخصیتی به‌نام آرتمیس فاول، نوجوان ۱۲ ساله‌ی نابغه را روایت می‌کند که او به همراه محافظ شخصی‌اش باتلر، سروان هالی شورت از نیروی ویژه‌ی پلیس زیرزمینی اجنه (LEP) را گروگان گرفته و در ازای آزادی او یک تن شمش طلای ۲۴ عیار از اجنه که از دست انسان‌ها پنهان شده و به زیر زمین پناه برده‌اند، می‌خواهد. او در طی زندگی خود به ناچار مجبور می‌شود تا به میدان نبرد بزرگ و پر از حیله‌ای برود که در سمت دیگر آن یک نژاد اجنه و پریان پنهانی وجود دارد. آرتمیس احتمال می‌دهد که همین اجنه‌ها مسئول ناپدید شدن پدرش باشند. 

فردیا شاو، نانسو آنوزی، جش گد، کالین فارل، جودی دنچ، لارا مک دانل، میراندا ریسون، جاش مک‌گوایر، هانگ چائو، نیکش پتل، جیک دیویس، ریچل دنینگ، مت جسپ، سیمونه کربی، سالی مشام و آدریان اسکاربورو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Artemis Fowl حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده کنت برانا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor (ثور)، فیلم Cinderella (سیندرلا) و فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق)، بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده