نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰

سریال Mythic Quest: Raven's Banquet با قسمت ویژه دوران قرنطینه باز خواهد گشت

اپل قسمت ویژه سریال Mythic Quest: Raven's Banquet را تایید کرده که موضوع این قسمت قرار است در مورد دوران قرنطینه باشد.

مدتی پیش بود که فصل اول سریال Mythic Quest: Raven’s Banquet (تجسس افسانه‌ای: ضیافت کلاغِ سیاه) از سرویس استریم Apple TV Plus منتشر شد و توانست مورد توجه منتقدان و بینندگان به‌خصوص گیمرها قرار بگیرد. همچنین این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است. حال در تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، یک قسمت ویژه از این سریال قرار است به‌زودی منتشر شود. اپل قسمت ویژه سریال Mythic Quest: Raven's Banquet را تایید کرد که موضوع آن شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین دوران قرنطینه است. باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده، قسمت ویژه این سریال قرار است شباهت زیادی به قسمت ویژه سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) که اخیرا باتوجه‌به دوران قرنطینه منتشر شده، داشته باشد.

قسمت قرنطینه سریال Mythic Quest: Raven's Banquet که مدت زمان آن حدود نیم ساعت است، قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) از سرویس استریم اپل تی وی پلاس منتشر شود. همچنین Apple TV Plus تریلری کوتاه از این قسمت را منتشر کرده که در این تریلر شاهد فعالیت اعضا در خانه هستیم و حال آن‌ها باید با شرایط جدید و کار در خانه وفق پیدا کنند که صد البته قرار نیست همه چیز طبق برنامه پیش برود و همین موضوع باعث ایجاد پتانسیل برای خلق صحنه‌های کمدی خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین اگر گفته شود که قسمت قرنطینه سریال Mythic Quest: Raven's Banquet با دوربین‌ آیفون‌های بازیگران فیلم‌برداری شده، نباید خیلی تعجب کرد. راب مک‌الهنی، اشلی برچ، ایمانی حکیم، دیوید هرنزبی، جسی انیس، شارلوت نیکدائو، دنی پودی و اف. موری آبراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال کمدی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین راب مک‌الهنی که پیش از این وظیفه ساخت سریال It's Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است) را بر عهده داشته، به‌همراه چارلی دی و مگان گانز، وظیفه ساخت سریال Mythic Quest: Raven's Banquet را بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده