نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

سیمو لیو و آوکافینا در ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings

ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings منتشر شده که در آن شاهد حضور سیمو لیو و آوکافینا هستیم.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شده تا مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) در استرالیا مانند بسیاری از فیلم‌ها متوقف شود و در حال حاضر زمان از سرگیری آن مشخص نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. این صحنه در واقع پیش از توقف فیلمبرداری فیلم Shang-Chi (شانگ چی) در حال ضبط بوده که در طول آن برای اولین‌بار شاهد حضور سیمو لیو، بازیگر نقش شانگ چی و آوکافینا که اطلاعاتی از نقش وی منتشر نشده، هستیم. اطلاعات خیلی زیادی از این صحنه در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که یک ورودی است که شاید ورودی یک کلاب یا یک مکان دیگر باشد که فعلا نمی‌توان در مورد آن به درستی قضاوت کرد و نظر قطعی داد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings رسما تایید و اعلام شده است و همچنین خبرهایی مبنی بر حضور رونی چینگ، فلورین مانتینو و میشل یئو در فیلم Shang-Chi نیز شنیده می‌شود. دنیل کرتون، کارگردان فیلم Short Term 12 (بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲) و فیلم Just Mercy (فقط بخشش)، وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول نیز بر عهده دیوید کالاهام، نویسنده فیلم Godzilla (گودزیلا) و فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: دابل تپ)، بوده است.

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود، اما اکنون با حدود سه ماه تاخیر برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده