نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر سریال Solar Opposite ساخته یکی از خالقان ریک و مورتی منتشر شد

یکی از خالقان سریال ریک و مورتی، سریال تازه‌ای به نام Solar Opposite ساخته است. اخیرا تریلری از این سریال منتشر شده و تاریخ پخش آن نیز مشخص است.

سریال «ریک و مورتی» (Rick and Moty)، به عنوان یک سریال بزرگسالانه در سال‌های اخیر طرفداران زیادی جمع کرده است. حالا، بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جاستین رویلند، یکی از خالقان سریال «ریک و مورتی» (Rick and Morty)، با همکاری مایک مک‌ماهان سریال Solar Opposite را ساخته است.

این سریال انیمیشنی که در پلتفرم استریمینگ Hulu منتشر خواهد شد، بر روی خانواده‌ای بیگانه تمرکز دارد، خانواده‌ای که در قلب آمریکا ساکن هستند و سعی می‌کنند در آنجا جا بیافتند. این سریال شباهت‌‌هایی به ریک و مورتی دارد، این شباهت‌ها فقط به طراحی شخصیت‌ها محدود نیستند و سریال از حیث محتوا نیز به ریک و مورتی شبیه است. تریلر تازه منتشر شده‌ی این سریال، واجد مرگ چند پرنده، شخصیتی به نام پوپا که بیگانه استفراغ می‌کند، بیگانه‌هایی که موادمخدر استعمال می‌کنند و پرتال غول‌پیکری که شخصی در حال ورود به خود را به ابری از خون تبدیل می‌کند، است. شما می‌توانید تریلر سریال Solar Opposites را در این لینک تماشا کنید.

Solar Opposite

جاستین رویلند صداپیشگی دو شخصیت از شخصیت‌های این سریال را برعهده گرفته است. سین جیامبرون و مری مک نیز در تیم صداپیشه‌ها حضور دارند. تمام قسمت‌های انیمیشن Solar Opposite در تاریخ ۸ می (۱۹ اردیبهشت) در شبکه هولو منتشر خواهد شد. در این میان، نیمه دوم فصل چهارم سریال ریک و مورتی نیز تاکنون منتشر نشده است، این در حالی است که انتظار می‌رود این نیمه از فصل چهارم سریال، پنج قسمت جدید به ارمغان بیاورد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده