// یکشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

تریلری جدیدی از بازی Neon City Riders منتشر شد

یک تریلر جدید برای بازی Neon City Riders که در تاریخ ۲۲ اسفندماه عرضه می‌شود، منتشر شد که نگاهی به حال و هوای این بازی دارد.

Neon City Riders یک بازی دو بعدی ماجراجویی اکشن در سبک Beat 'em up است که در سال ۲۰۱۷ در پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی Kickstarter معرفی شد. هم‌اکنون پس از گذشت سه سال، به عرضه‌ی این بازی نزدیک شده‌ایم و سازنده‌ی این بازی یعنی Mecha Studios، چند روز قبل از عرضه یک تریلر جدید برای این بازی منتشر کرده است. 

در بازی سواران شهر نئون که در اولین نگاه حال و هوای دهه‌ی ۸۰ میلادی را به شما می‌دهد، بازیکنان در نقش ریک قرار می‌گیرند؛ قهرمانی که سعی در نجات نئون سیتی از شر چهار رئیس گروه تبهکاری دارد. در طراحی‌ای که احتمالاً به مذاق طرفداران لاک‌پشت‌های نینجا خوش خواهد آمد، ریک در هنگام مبارزه یک ماسک هاکی قدیمی می‌پوشد که به او ظاهری کاملاً شبیه به کیسی جونز می‌دهد. 

Neon City Riders

اگر در دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ میلادی بزرگ شده باشید یا به فضای این دوره علاقه داشته باشید، به احتمال زیاد فضای Neon City Riders را بسیار دوست خواهید داشت. نگاه زمخت این بازی به سایبرپانک، فضایی بین انیمیشن‌های قدیمی لاک‌پشت‌های نینجا و فیلم Blade Runner را تداعی می‌کند. علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد که درکنار هم قرار گرفتن طراحی چشم‌نواز و سبک جهان باز این بازی که به شما اجازه می‌دهد که به سبک دلخواه خود به مبارزه علیه باس‌های بازی بروید، ترکیبی با پتانسیل بالا را به ما ارائه بدهد. این طراحی پایان باز در گذشته در بازی‌هایی همانند Mercenaries: Playgrounds of Destruction به خوبی جواب داده و ممکن است در این‌جا نیز شاهد یک فرمول موفقیت آمیز باشیم. 

Neon City Riders در ۱۲ مارس مصادف با ۲۲ اسفند ماه برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. می‌توانید تریلر جدید این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده