نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵

در اولین تریلر انیمیشن Connected ربات‌ها قیام می‌کنند

شرکت سونی پیکچرز سرانجام اولین تریلر انیمیشن Connected را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات این انیمیشن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی انیمیشن Connected (کانکتد) منتشر شده است. شرکت سونی پیکچرز امروز و طبق وعده قبلی، اولین تریلر این انیمیشن سینمایی را منتشر کرده که در آن شاهد حضور فیل لرد و کریس میلر که پیش از این تهیه‌کنندگی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) را بر عهده داشته بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده هستیم که استایل این اثر بی‌شباهت به Into the Spider-Verse نیست. در طول اولین تریلر انیمیشن Connected شاهد نمایش گذشته خانواده و رابطه عمیق دختر و پدری هستیم که با گذشت زمان خانواده میچل بیشتر به سمت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های موبایل رفته و دختر خانواده نیز در حال دوری کردن از خانواده‌اش است.

در ادامه ریک، پدر خانواده تصمیم به یک سفر جاده‌ای به سمت کالج کیتی ترتیب می‌دهد که در طول آن شاهد قیام جهانی ربات‌ها علیه بشریت هستیم که علاوه‌بر صحنه‌های اکشن، شاهد تقویت رابطه اعضای خانواده با یکدیگر هستیم. همچنین سگی به‌نام مانیچی نیز در انیمیشن Connected حضور دارد که ظاهرا از اکنون باید منتظر محبوبیت آن باشیم. ابی جکوبسون در نقش کیتی میچل، دنی مک‌براید در نقش ریک میچل، مایا رودولف در نقش لیندا میچل، مایک ریاندا در نقش آرون میچل، اریک آندره در نقش مارک باومن و الیویا کلمن در نقش پال، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Connected حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Connected داستان خانواده میچل که یک خانواده ناکارآمد، اما دوست داشتنی است، را دنبال می‌کند که تمرکز آن روی یک دختر نوجوان و هنرمند به‌نام کیتی است که مشتاقانه منتظر است تا فصل بعدی زندگی خود را در کالج رویایی خود و به دور از خانواده‌اش آغاز کند. بااین‌حال، ریک، پدر دوستار طبیعت خانواده تصمیم می‌گیرد تا برای رفتن کیتی به کالج یک سفر جاده‌ای و خانوادگی را ترتیب دهد که در این سفر لیندا، مادر کیتی، آرون، برادر کیتی و یک سگ از نژاد پاگ با نام مانچی نیز قرار است حضور داشته باشند، اما خیلی زود با یک ماجراجویی بزرگ‌تر از آنچه که پیش‌بینی کرده بودند، روبه‌رو می‌شوند که در پی آن ناگهان تلفن‌های همراه هوشمند، لوازم خانگی و ربات‌های همدم در یک قیام جهانی بر علیه بشریت بلند می‌شوند و به نابودگر تبدیل خواهند شد و حال خانواده میچل باید مشکلات گذشته را کنار بگذارند و برای نجات زمین با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند.

انیمیشن Connected برای اکران در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مایک ریاندا وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده