نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵

اولین تریلر رسمی انیمیشن Minions: The Rise of Gru منتشر شد

شرکت یونیورسال اولین تریلر انیمیشن Minions: The Rise of Gru را منتشر کرد که حاوی تصاویر بسیاری از این اثر مورد انتظار است.

بامداد دوشنبه این هفته بود که شرکت یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت تبلیغ تلویزیونی Super Bowl انیمیشن Minions: The Rise of Gru (مینیون ها: ظهور گرو) را منتشر و اعلام کردند که اولین تریلر این انیمیشن سینمایی در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد. انیمیشن جدید منیون ها: ظهور گرو از جمله بهترین ها است. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، امروز اولین تریلر رسمی دنباله انیمیشن Minions (مینیون‌ها) منتشر شده است. در این تریلر شاهد اطلاعات خوبی از اتفاقات این قسمت هستیم که گرو در تلاش است تا وارد گروه خلافکاران شود و با توجه به اینکه او بچه است، باید خودش را به آن‌ها ثابت کند و به همین منظور یک شی با ارزش از این گروه را می‌دزدد و در ادامه شاهد خرابکاری‌های گرو و مینیون‌ها هستیم که لحظات بامزه و خنده‌داری را خلق می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی انیمیشن Minions: The Rise of Gru را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Minions: The Rise of Gru، در قلب دهه ۷۰ میلادی، گرو که طرفدار گروه بزرگ اشخاص شرور یعنی Vicious 6 است، در تلاش است تا به این گروه بپیوندد و با همکاری چند مینیون از جمله کوین، استوارت، باب و اتو، گرو اولین سلاح خود را برای انجام اولین ماموریتش می‌سازد. زمانی که رهبر Vicious 6 مبارز افسانه‌ای گروه یعنی Wild Knuckles را برکنار می‌کند، حال این گروه به دنبال استخدام عضو جدید است و گرو در تلاش است تا وارد این گروه شود،‌ اما در مقابل به دشمنان او تبدیل می‌شوند. گرو در این ماجراجویی متوجه می‌شود که حتی افراد شرور نیز کمی به کمک دوستانشان نیاز دارند.

انیمیشن Minions: The Rise of Gru قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) اکران شود. انیمیشن Minions اسپین‌آف مجموعه انیمیشن Despicable Me (من نفرت انگیز) است. پی‌یر کافین برای صداپیشگی مینیون‌ها از جمله کوین، استوارت و باب، استیو کارل برای صداپیشگی شخصیت گرو، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Minions: The Rise of Gru حضور دارند و به صداپیشگی خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده