نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۵

انتشار اولین تیزر انیمیشن Minions: The Rise of Gru؛ تریلر اصلی چهارشنبه

شرکت یونیورسال تبلیغ تلویزیونی سوپر بول انیمیشن Minions: The Rise of Gru را منتشر کرد که در پایان زمان انتشار تریلر رسمی آن نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت تبلیغ تلیوزیونی Super Bowl انیمیشن Minions: The Rise of Gru (مینیون ها: ظهور گرو) را منتشر کرده‌اند. در این تبلیغ تلویزیونی کوتاه شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمیشن سینمایی هستیم که شباهت زیادی به اتفاقات قسمت اول دارد و قرار است به منشا شخصیت گرو بپردازد. منیون ها ظهور گرو دیگر انیمیشن جدید 2021 است.

در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از دنباله انیمیشن Minions (مینیون‌ها) در دسترس نیست، اما ظاهرا مینیون‌ها و گرو قرار است با گروه‌های خلافکار زیادی مواجه شوند و همچنین اولین تریلر رسمی انیمیشن Minions: The Rise of Gru نیز قرار است در روز چهارشنبه این هفته منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در حال حاضر بازگشت پی‌یر کافین برای صداپیشگی مینیون‌ها از جمله کوین، استوارت و باب، به‌همراه استیو کارل برای صداپیشگی شخصیت گرو در انیمیشن Minions: The Rise of Gru تایید و اعلام شده است. کیل بلدا و برد البسون وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارند. انیمیشن Minions در تابستان سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده رفت و موفق شد ۱ میلیارد و ۱۵۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل ۳۳۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸۲۳.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. علاوه‌بر این، یونیورسال اولین پوستر انیمیشن Minions: The Rise of Gru را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Minions: The Rise of Gru

انیمیشن Minions: The Rise of Gru قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) اکران شود. انیمیشن Minions اسپین‌آف مجموعه انیمیشن Despicable Me (من نفرت انگیز) است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده