نویسنده: نیما احمدی
// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

تریلر کوتاه جدیدی از بازی Animal Crossing: New Horizons منتشر شد

نینتندو (Nintendo) اولین تبلیغ تلویزیونی بازی Animal Crossing: New Horizons را با نگاهی به کاراکتر ایزابل و باکس‌آرت رسمی آن منتشر کرده است.

با شروع سال ۲۰۲۰، نینتندو تصمیم گرفت تا با انتشار اولین تبلیغ تلویزیونی بازی Animal Crossing: New Horizons، طرفداران این سری را خوشحال کند. اخبار جدید توسط وبسایت ژاپنی نینتندو منتشر شده است که در آن می‌توانیم کاور رسمی این بازی و کاراکتر ایزابل را مشاهده کنیم. در این تبلیغ می‌بینیم که ساکنان جزیره در سالن کنفرانسی نشسته‌اند و به توضیحات تام نوک درباره جزیره ظاهرا خالی از سکنه توجه می‌کنند. این جزیره توسط شرکت جدید او، Tanuki Development ارائه شده است.

در این ویدیوی کوتاه می‌توانیم تصاویری از جزیره را به‌همراه بازیکنی ببینیم که در حال قطع کردن درخت است. در ادامه می‌بینیم که بازیکنی در حال ساخت مسیری روی زمین بوده و بعد از آن نسخه رسمی کاور این بازی به‌نمایش گذاشته می‌شود. عرضه این بازی برای اسفند ماه امسال برنامه‌ریزی شده است. بازگشت کاراکتر ایزابل می‌تواند خاطرات خوبی را برای بازیکنان این مجموعه یادآور شود. احتمال این وجود دارد که اطلاعات بیشتری درباره جزیره در ماه آینده در اختیار بازیکنان قرار بگیرد.

پیش از این نینتندو نسخه ژاپنی تبلیغ تلویزیونی بازی Animal Crossing: New Horizons را منتشر کرده بود، اما کمی بعد صفحه رسمی نینتندو انگلستان به‌همراه توییتر رسمی Animal Crossing، نسخه انگلیسی این ویدیو را نیز منتشر کرده‌اند که جزییات بیشتری را برای بازیکنان روشن می‌کند. در ابتدا نسخه انگلیسی این تریلر کوتاه مشخص شد که شرکت تام نوک، با اسم Nook Inc در بازی شناخته می‌شود. جزیره بازی در این نسخه، Deserted Island Getaway نام‌گذاری شده است. در انتهای این کلیپ نیز می‌توانیم کاور رسمی این بازی را به زبان انگلیسی نیز ببینیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی نسخه انگلیسی بازی انیمال کراسینگ را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده