نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹

تیزر ویدیوی Ghost of Tsushima منتشر شد؛ ویدیو کامل در The Game Awards 2019

تازه‌ترین تریلر منتشر شده از بازی Ghost of Tsushima، بازیکنان را برای رویارویی جینِ سامورایی و مغول‌های متجاوز آماده می‌کند. نسخه‌ی کامل این تریلر و اطلاعات جدید بازی در رویداد TGA در دسترس قرار می‌گیرند.

آخرین قسمت از سری برنامه‌های State of Play در سال ۲۰۱۹ میلادی امروز برگزار و خبرهایی جدید از بازی‌های پلی استیشن 4 منتشر شد. طبق شایعه‌ای که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده بود، انتظار می‌رفت که بازی Ghost of Tsushima، اثر موردانتظار و تازه‌ی استودیو ساکرپانچ، در این برنامه نمایشی جدید داشته باشد. شایعه‌ای که امروز رنگ واقعیت به‌خود گرفت و پس از مدت‌ها انتظار کشیدن، بالاخره سامورایی‌های پلی استیشن 4 خودی نشان دادند.

بازی قرار است روایت تاریخی تجاوز مغولستان به‌ژاپن از طریق جزیره‌ی سوشیما که میان ژاپن و کره‌ی جنوبی واقع شده است را به‌تصویر بکشد و در این تریلر کوتاه، می‌بینیم که جین، قهرمان داستان، در قسمتی از جزیره‌ی زیبای سوشیما، سراغ دسته‌ای از سربازان مغول رفته و قصد گوش‌مالی دادن آن‌ها را دارد! این تریلر دقیقا در لحظه‌ی رویارویی جین و سربازان مغول به‌پایان می‌رسد و با نوشته‌ی «ادامه دارد...» گیمرها را برای نمایش کامل این اثر در رویداد The Game Awards 2019 آماده می‌کند؛ موضوعی که سونی هم آن را در پایان برنامه‌ی State of Play تایید کرد.

تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima هنوز مشخص نشده و انتظار می‌رود که در رویداد TGA به‌این موضوع اشاره شود. اثر نام‌برده به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. تریلر جدید بازی «گوست او سوشیما» را می‌توانید در پایین تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده