// پنجشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: اولین ویدیوی تبلیغاتی از فیلم حمله به تیتان منتشر شد

فیلم Attack on Titan برگرفته از مانگای ژاپنی به قلم و طراحی هاجیمه ایسایاما است. فیلم حمله به تیتان در سال ۲۰۱۵ اکران می‌شود. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

این ویدیو نگاهی اجمالی و کوتاه به داستان و شخصیت‌های فیلم دارد. داستان حمله به تایتان برگرفته از مانگایی به همین نام با طراحی و نویسنده‌گی هاجیمه ایسایاما است.

یک صد سال پیش از شروع داستان، غول‌های عظیمی شبیه به انسان‌ها با پدیدار شدنشان شروع به خوردن انسان‌ها و در نتیجه از بین رفتن بسیاری از تمدن‌ها می‌شوند. انسا‌ن‌ها نیز برای جلوگیری از این کشتار تیتان‌ها سه دیوار دایره‌ای شکل عظیم ساخته و خود را در بین این دیوارها زندانی کردند. انسان‌ها به مدت صد سال در صلح و آرامش بین این دیوارها زندگی می‌کنند تا اینکه روزی ناگهان تیتانی بلندتر از دیوار اول (ماریا)‌ پدیدار شده و با ایجاد سوراخی باعث عبور سایر غول‌ها به داخل منطقه‌ی زراعی انسان‌ها می‌شود. نتیجه‌ی این حمله‌ی ناگهانی غول‌ها مشخص است. انسان‌ها با از دست دادن منطقه‌ی وسیعی از قلمرو جدید خود وارد دورانی سخت به همراه قحطی می‌شوند. داستان این فیلم در رابطه با دو خواهر و برادر ناتنی به نام‌های ارن ییگر با هنرپیشگی هاروما میورا و خواهر ناتنی او میکاسا آکرمن با هنرپیشگی کیکو میزوها است که بعد از سقوط دیوار اول با سختی‌های بسیاری روبرو می‌شوند.

attack-on-titan-anime تصویری از نسخه‌ی اِنمی داستان: ارن در مقابل تیتان عظیم

فصل اول اِنمی ژاپنی  Attack on Titan به کارگردانی تتسورو آراکی در سال ۲۰۱۳ در شبکه‌ی ام‌بی‌اس ژاپن در ۲۵ قسمت پخش شد. با توجه به موفقیت انمی و مانگای این سری احتمالا طرفداران Attack on Titan از فیلم این مجموعه نیز استقبال خواهند کرد. این فیلم به کارگردانی شینجی هیگوچی اکنون مراحل تولید را سپری می‌کند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده