// دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

اولین بسته الحاقی Age of Wonders: Planetfall معرفی شد

تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی بازی Age of Wonders: Planetfall با نام Revelations مشخص شد.

شرکت پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) در اوایل سال گذشته در جریان نمایشگاه PDXCON 2018 از بازی Age of Wonders: Planetfall رونمایی کرد که در سبک شهرسازی با حال و هوای علمی تخیلی و گیم پلی نوبتی است. به‌تازگی در طی نمایشگاه PDXCON 2019 اولین بسته‌ی الحاقی غیر رایگان این بازی معرفی شد. این بسته‌ی الحاقی با نام Revelations که در تاریخ ۲۸ آبان منتشر خواهد شد، شامل مأموریت‌های داستانی جدید، برخی مکانیسم‌های جدید گیم پلی و معرفی فناوری Heritor Secret Technology خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بسته الحاقی را تماشا کنید.

Heritorها به‌دلیل استفاده از سلاح‌های آنتروپی که نسبت به ماشین آلات برتری دارند، جالب توجه هستند. همچنین می‌توان از این فناوری برای تخلیه عصاره‌ی دشمنان و به وجود آوردن واحدهای جدید استفاده کرد. یک ویژگی جدید دیگر این بسته‌ی الحاقی محیط‌های Anomalous است که شامل بیش از ۳۰ محیط مختلف که دربرگیرنده‌ی تله‌ها و دشمنان متفاوت اما به همراه پاداش‌های قابل‌توجه می‌شود.

به همراه بسته‌ی الحاقی Revelations یک سناریو جدید به همراه Tomb World با یک NPC جدید به نام The Forgotten نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین Reaperها قصد دارند همه‌ی نژادها را از بین ببرند. افرادی که این بسته‌ی الحاقی رادریافت نمی‌کنند نیز می‌توانند منتظر محتویات رایگان باشند. این محتویات رایگان شامل اضافه شدن Imperial Defenses برای تقویت کلونی‌ها و Orbital Relays برای انتقال سریع واحدهای مختلف بین بخش‌ها می‌شود.

به نظر می‌رسد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتشار این بسته‌ی الحاقی باید بیشتر منتظر بمانیم. بازی Age of Wonders: Planetfall هم‌اکنون روی پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی قابل دسترسی است.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده