نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲

اولین تریلر فصل چهارم سریال Rick and Morty منتشر شد؛ اعلام تاریخ شروع پخش

سرانجام شبکه ادالت سوییم اولین تریلر فصل چهارم سریال Rick and Morty را منتشر کرده که از تاریخ شروع پخش فصل جدید این انیمیشن خبر می‌دهد.

اردیبهشت سال گذشته سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) برای بیش از ۷۰ قسمت دیگر تمدید شد و در اردیبهشت امسال، شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) اعلام کرد که پخش فصل چهارم این انیمیشن قرار است از ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ (آبان یا آذر ۱۳۹۸) آغاز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty منتشر شده است. در طول این تریلر شاهد نمایش ماجراجویی‌های جدید ریک و مورتی هستیم که ظاهرا قرار است با مشکلات و اتفاقات زیادی نیز مواجه شوند. در بخشی از این ماجراجویی قرار است سامر، خواهر مورتی نیز آن‌ها را همراهی کند و همچنین مورتی ظاهرا دچار یک بیماری شده که به‌نظر می‌رسد که او را تبدیل به یک خون آشام می‌کند و ریک به دنبال راه حلی برای درمان او نیز است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در پایان تریلر مشخص شد که پخش فصل چهارم سریال Rick and Morty از تاریخ ۱۰ نوامبر امسال (۱۹ آبان) آغاز خواهد شد که متاسفانه برخلاف اعلام قبلی، فصل چهارم قرار است در ۵ قسمت به‌صورت هفتگی منتشر شود. پیش از این سازندگان سریال تایید کرده بودند که فصل چهارم در ۱۰ قسمت تولید شده که هنوز دلیل نصف شدن تعداد قسمت‌های فصل چهارم مشخص نشده و ممکن است فصل چهارم به دو بخش ۵ قسمتی تقسیم شده باشد. جاستین رویلند و دان هارمون برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال و جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل چهارم سریال Rick and Morty بازگشته‌اند. 

در فصل چهارم سریال Rick and Morty قرار است شاهد چند صداپیشه مهمان نیز باشیم که شامل تایکا وایتیتی، سم نیل، پل جیاماتی و کاتلین ترنر می‌شوند و ممکن است صداپیشگان مهمان دیگری نیز برای حضور افتخاری در فصل چهارم این سریال انیمیشنی حضور داشته باشند. در ماه تیر امسال اولین ویدیو رسمی این انیمیشن سریالی منتشر شد که در آن با یک بیگانه جدید به‌نام Glootie (گلوتی) آشنا شدیم که تایکا وایتیتی صداپیشگی آن را بر عهده دارد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده