نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷

اولین تریلر فصل دوم سریال Lost in Space منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار

پس از یک انتظار نسبتا طولانی، سرانجام شبکه نتفلیکس در نمایشگاه کامیک کان نیویورک اولین تریلر فصل دوم سریال Lost in Space را منتشر کرد.

سال گذشته بود که فصل اول سریال Lost in Space (گمشده در فضا) از شبکه نت فلیکس منتشر شد و مدت کوتاهی بعد و در اردیبهشت سال گذشته، این سرویس استریم محبوب از تمدید سریال برای فصل دوم خبر داد، اما تا به امروز خبرهای بیشتری از فصل دوم سریال منتشر نشده بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل دوم سریال Lost in Space منتشر و تاریخ انتشار آن اعلام شده است. در پنل سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، سرانجام شبکه Netflix اولین تریلر سریال Lost in Space 2 را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال مورد انتظار بودیم که در واقع ماجراجویی و اتفاقات این فصل را به تصویر کشید و بیشتر با اتفاقات فصل دوم آشنا شدیم. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فصل دوم سریال Lost in Space در تاریخ ۲۴ دسامبر امسال (۳ دی) که مصادف با شب کریسمس است، از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال Lost in Space در ۳۰ سال آینده جریان دارد که استعمار فضا و کوچ کردن به یک سیاره جدید، دیگر تبدیل به یک واقعیت انکارناپذیر شده است. حال خانواده رابینسون یکی از گروه‌هایی هستند که مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. این خانواده از میان افراد زیادی انتخاب شدند تا یک زندگی جدید در یک دنیای بهتر و زیباتر را برای خود درست کنند. شرایط همانگونه که به ظاهر دیده می‌شد راحت نبود و هنگامی که این مهاجران قصد دارند به خانه جدید خود بروند، در میان راه دچار خطرات و مشکلات زیادی می‌شوند. علاوه‌بر تریلر، شبکه نتفلیکس اولین پوستر رسمی سریال Lost in Space 2 را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

اولین پوستر سریال Lost in Space 2

توبی استیونز، مالی پارک، تیلور راسل، مینا ساندوال، مکسول جنکینز، پارکر پوزی، ایگناسیو سریچیو و برایان استیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Lost in Space حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، زک استرین به‌عنوان شورانر و مت سازاما و بورک شارپلس، به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده در سریال Lost in Space 2 حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده