نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید فیلم 1917 یک نبرد حماسی را به تصویر می‌کشد

در اولین روز نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2019، شرکت یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم 1917 را منتشر کرده است.

ماه گذشته بود که شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم 1917 را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار از دوران جنگ جهانی اول بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است. در اولین روز نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2019، یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم 1917 را منتشر کرده که در آن شاهد ماموریتی خطرناک هستیم که قرار است سرنوشت جنگ جهانی اول را در سال ۱۹۱۷ تغییر دهد. درواقع این مأموریت باعث نجات داده شدن نیروهای بریتانیایی و فرانسوی و همچنین زمین‌گیری ارتش آلمان خواهد شد که زمینه‌ساز پایان جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۸ نیز بوده است. در این فیلم شاهد حضور ستارگانی نیز هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جرج مکای، دین-چارلز چپمن، بندیکت کامبربچ، کالین فرث، مارک استرانگ، ریچارد مدن، اندرو اسکات، دنیل میز، آدریان اسکاربورو، جیمی پارک و جرج ورال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم 1917 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم با موضوع جنگ جهانی اول بر عهده سم مندس، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم American Beauty (زیبای آمریکایی)، فیلم Revolutionary Road (جاده انقلابی)، فیلم Skyfall (اسکای‌فال) و فیلم Spectre (اسپکتر) بوده که علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه کریستی ویلسون وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

اکران محدود فیلم 1917 در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد و در ادامه شاهد اکران گسترده این فیلم از تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ۱۳۹۸) خواهیم بود. همچنین استیون اسپیلبرگ و شرکت امبلین اینترتینمنت نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم 1917 حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده