نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

اولین تریلر فیلم The Gentlemen با بازی متیو مک کانهی منتشر شد

شرکت STX سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی و با بازی متیو مک کانهی را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم The Gentlemen (آقایان) منتشر شده است. این فیلم جدیدترین فیلمی است که گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون دو قسمت اول فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته و این تریلر نشان می‌دهد که ریچی در فیلم جدیدش به سمت کارهای سابق خود بازگشته و شاهد تصاویر امیدوار کننده و جذابی هستیم که قطعا طرفداران این کارگردان بریتانیایی را می‌تواند بسیار هیجان‌زده کند. همچنین در طول تریلر شاهد حضور بسیار متفاوت بازیگران فیلم مثل متیو مک‌‌کانهی، کالین فارل، هیو گرانت و چارلی هونام، نیز هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم The Gentlemen داستان میکی پیرسون با بازی مک‌کانهی که بزرگ‌ترین و قوی‌ترین باند فروش مواد مخدر در بریتانیا را در اختیار دارد، دنبال می‌کند که در تلاش است تا امپراتوری ماریجوانای بسیار سودآور خود را به تعدادی میلیاردر اهل اوکلاهما بفروشد. همین موضوع باعث ایجاد برنامه‌ها، رشوه‌ها، توطئه‌ها و خیانت‌ها بر علیه او می‌شود تا افراد مختلفی به‌دنبال تصاحب این امپراطوری سودآور باشند. علاوه‌بر تریلر، STX اولین پوستر رسمی فیلم The Gentlemen را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم The Gentlemen

فیلم The Gentlemen برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.  فیلم Aladdin (علاالدین)، آخرین فیلمی است که ریچی کارگردانی آن را بر عهده داشته که اولین فیلم یک میلیاردی این کارگردان انگلیسی هم است. متیو مک‌ کانهی، کالین فارل، چارلی هونام، هنری گلدینگ، هیو گرانت، جرمی استرانگ، جیسون وانگ، میشل داکری، لین رنه، یوجین کوزمینا و کریس  اوانجلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Gentlemen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر کارگردانی، ریچی به‌همراه مارن دیویس و ایوان اتکینسون وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده