نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اسکارلت جوهانسون در اولین ویدیو فیلم JoJo Rabbit از عشق صحبت می‌کند

به‌تازگی اولین ویدیوی رسمی فیلم JoJo Rabbit منتشر شده که در این ویدیو شاهد حضور شخصیت اسکارلت جوهانسون به‌همراه جوجو، پسرش هستیم.

ماه گذشته بود که فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) به‌کارگردانی تایکا وایتیتی، در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد و با اینکه نظرات و نقدهای متفاوتی را از سوی منتقدان دریافت کرد، اما توانست توسط مردم به‌عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم تورنتو سال ۲۰۱۹ انتخاب شود تا بسیاری را غافلگیر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوی رسمی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در اولین ویدیوی فیلم JoJo Rabbit شاهد حضور شخصیت رزی با بازی اسکارلت جوهانسون، به‌همراه جوجو، پسرش با بازی رومان گریفین دیویس، هستیم که در طول یک برنامه پیاده‌روی تصمیم به استراحت می‌گیرند و در ادامه رزی با پسرش در مورد آشنایی با یک شخص و عاشق شدن صحبت می‌کند و پس از آن شاهد شوخی جالب او با جوجو نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

 اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، سم راکول، رومان گریفین دیویس، تومانسین مک‌کنزی، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم JoJo Rabbit حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit را بر عهده داشته که این فیلم اقتباسی از رمانی به نام Caging Skies اثر کریستین لئونز است. فیلم JoJo Rabbit داستان یک کودک آلمان به‌نام جوجو در دوران جنگ جهانی دوم را دنبال می‌کند که در حال زندگی تنها با مادرش است و آدولف هیتلر دوست خیالی او است. جوجو در طول تابستان به کمپ جوانان آلمان نازی می‌پیوندد که ظاهرا تجربه چندان موفقی نیست و یک دختر یهودی نیز در خانه آن‌ها پنهان شده است. 

فیلم JoJo Rabbit برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر امسال (۲۶ مهر) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این اولین تیزر تریلر فیلم Jojo Rabbit در ماه مرداد امسال و در ادامه تریلر رسمی این فیلم در ماه گذشته منتشر شده بود که شما می‌تواند هر دو تریلر را در زومجی تماشا کنید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده