نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

بازگشت جسی پینکمن در تریلر جدید فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie

شبکه نتفلیکس تریلر جدید و کامل‌تری از فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie منتشر کرده که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم هستیم.

بامداد روز گذشته بود که شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد حضور جسی پینکمن با بازی آرون پاول، هستیم که این تریلر در واقع درست پس از پایان فصل پنجم سریال Breaking Bad جریان دارد که او اکنون فرار کرده و در بیابان در حال گوش دادن به رادیو و اخبار حوادث است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از فیلم Breaking Bad (برکینگ بد) منتشر شده است. در این تریلر که امروز شبکه نت فلیکس امروز آن را منتشر کرده و در واقع تریلر رسمی و کامل این فیلم مورد انتظار است، شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات و حوادثی که در آن قرار است مشاهده کنیم، هستیم و پلیس هنوز به‌دنبال یافتن ردی از جسی پینکمن است که پس از فرار، به پیش دوستان خود بازگشته تا از آن‌ها کمک بگیرد. علاوه بر فرار از دست نیروهای پلیس، جسی ظاهرا برنامه متفاوت دیگری را هم دارد و در پایان تریلر شخصی ناشناس به او می‌گوید که آیا وی حاضر است و او هم می‌گوید که آماده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را بر عهده داشته است. علاوه بر پاول که بار دیگر نقش جسی پینکمن را بازی کرده، چارلز بیکر در نقش اسکینی پیت و مت جونز در نقش بجر میهیو، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در فیلم برکینگ بد قرار است شاهد بازگشت بیش از ۱۰ بازیگران از سریال اصلی باشیم که هنوز فهرست کامل بازیگران آن اعلام نشده است.

فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie که توسط شبکه AMC تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر سال جاری (۱۹ مهر) در شبکه Netflix پخش شود و همچنین قرار است از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اکتبر امسال (۱۹ تا ۲۱ مهر) اکران کوتاهی را نیز تجربه کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده