نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵

اولین تریلر فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie منتشر شد

در حاشیه جوایز امی، شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را منتشر کرده که در آن شاهد بازگشت جسی پینکمن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Breaking Bad (برکینگ بد) منتشر شده است. همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، شبکه نتفلیکس بامداد امروز اولین تریلر فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد حضور جسی پینکمن با بازی آرون پاول، هستیم که این تریلر در واقع درست پس از پایان فصل پنجم سریال Breaking Bad جریان دارد که او اکنون فرار کرده و در بیابان در حال گوش دادن به رادیو و اخبار حوادث است. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie، پس از فرار دراماتیک از اسارتی که مدت‌ها در آن قرار داشت، حال جسی برای اینکه آینده‌ای داشته باشد، باید با گذشته خود کنار بیاید و در این مرحله او هنوز نمی‌داند که این چیزی بوده که او همیشه به دنبال آن بوده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را بر عهده داشته است. علاوه بر پاول که بار دیگر نقش جسی پینکمن را بازی کرده، چارلز بیکر در نقش اسکینی پیت و مت جونز در نقش بجر میهیو، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین در فیلم برکینگ بد قرار است شاهد بازگشت بازیگران بیشتری از سریال اصلی باشیم. علاوه بر تریلر، شبکه نت فلیکس پوستر جدیدی از فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie

فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie که توسط شبکه AMC تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر سال جاری (۱۹ مهر) در شبکه Netflix پخش شود و همچنین قرار است از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اکتبر امسال (۱۹ تا ۲۱ مهر) اکران کوتاهی را نیز تجربه کند. در اخباری دیگر در رابطه با دنیای برکینگ بد، مرداد سال گذشته، شبکه AMC از تمدید سریال Better Call Saul برای فصل پنجم خبر داد که قرار نیست تا سال ۲۰۲۰ منتشر شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده