// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷

تریلر جدید Ghostbusters: The Video Game لحظه‌های خاطره‌انگیز کاربران را مرور می‌کند

استودیو سیبر اینتراکتیو تریلری جدید از ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game منتشر کرده است که برخی از لحظات خاطره‌انگیز بازی را نشان می‌دهد.

هنگامی که استودیو Saber Interactive رسما ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game را برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی کرد، بسیاری از طرفداران این مجموعه را غافل‌گیر و البته خوشحال کرد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو تریلری زیبا از این بازی منتشر کرده است که در آن بعضی از لحظات خاطره‌انگیز به انتخاب کاربران و همچنین نظرات آنان در مورد این لحظه‌ها به تصویر کشیده می‌شود و طرفداران این بازی را بیش از پیش هیجان‌زده می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

از زمان اکران فیلم Ghostbusters، بازی Ghostbusters: The Video Game به‌عنوان یکی از بهترین بخش‌های این مجموعه محسوب می‌شود. دن آیکرود و هرولد رامیس در نوشتن داستان بازی سهیم هستند و همچنین در کنار بیل مورِی و ارنی هادسون به صداپیشگی شخصیت‌های محول‌شده‌ی داخل بازی نیز می‌پردازند. ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game قصد دارد بدون آن‌که کوچک‌ترین تغییری در داستان یا کلیت بازی بدهد، کیفیت و جلوه‌های بصری آن را بهبود بدهد و تجربه‌ی خوش رنگ و لعاب‌تری از این مجموعه محبوب در اختیار طرفداران بگذارد؛ تجربه‌ای که البته توسط برخی از نسخه‌های این مجموعه به کاربران منتقل نشده‌ است و کمتر از حد انتظار آنان بوده است.

ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game توسط استودیو Saber Interactive (سازنده‌ی بازی World War Z) در حال ساخت است و قرار است در تاریخ ۴ ماه اکتبر (۱۲ مهر ماه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و کامپیوتر (از طریق فروشگاه اپیک گیمز)‌ منتشر شود. همچنین و همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، نسخه‌ی فیزیکی بازی تنها از طریق فروشگاه گیم استاپ عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد ریمستر بازی Ghostbusters: The Video Game چیست؟ آیا این بازی می‌تواند در حد انتظار کاربران ظاهر شود؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده