نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

دومین تریلر رسمی فیلم Ford v Ferrari منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی امروز دومین تریلر رسمی فیلم Ford v Ferrari را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جدید بسیاری است. 

ماه خرداد امسال بود که شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی اولین تریلر رسمی فیلم Ford v Ferrari (فورد علیه فراری) را منتشر کردند که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال بودیم که مدتی پیش در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمده و با تحسین منتقدان نیز مواجه شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این فیلم زندگینامه منتشر شده است. فاکس قرن بیستم امروز تریلر جدیدی از فیلم Ford v Ferrari را منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات آن هستیم. مانند تریلر اول تمرکز این تریلر نیز روی تلاش فورد برای شکست فراری است و در طول تریلر شاهد روابط کرول شلبی و کن مایلز نیز هستیم که بخش مهمی از اتفاقات فیلم را تشکیل می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

 اتفاقات فیلم Ford vs Ferrari در سال ۱۹۶۶ و مسابقه جهانی اتومبیل‌رانی ۲۴ ساعته لمانز که در شهر لومان فرانسه برگزار می‌شد، جریان دارد که در آن داستان یک تیم بااستعداد از طراحان و مهندسان آمریکایی به رهبری کارول شلبی را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا اتومبیلی را طراحی کنند که در این مسابقه اتومبیل شرکت فراری را شکست دهد. مت دیمون نقش کرول شلبی و کریستین بیل نقش کن مایلز را در این فیلم بر عهده داشته‌اند. علاوه بر تریلر، فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از فیلم Ford v Ferrari را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Ford v Ferrari

فیلم Ford v Ferrari برای اکران در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. کریستین بیل، مت دیمون، کترینا بلف، نوآ جوپ، جان برنتال، جی‌جی فیلد، جاش لوکاس، تریسی لتس و بنجامین ریگبی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ford v Ferrari حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan (لوگان) و فیلم Walk the Line (سربه‌راه باش)، بوده و علاوه بر کارگردانی، منگولد، به‌همراه جز باتر ورث، جان هنری باتر ورث و جیسون کلر، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Ford v Ferrari را نیز بر عهده داشته‌ است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده