// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

تریلر جدید بازی Final Fantasy VII Remake در نمایشگاه TGS 2019 پخش شد

اسکوئر انیکس با پخش تریلر جدید و زیبای بازی Final Fantasy VII Remake که شخصیت‌هایی همچون سامن متیریا، ایفریت، شیوا و شینرا را نشان مخاطبان می‌داد، به استقبال از طرفداران پرداخت.

Final Fantasy 7 Remakeبدون شک باید پذیرفت که «فاینال فانتزی» (Final Fantasy) یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ژاپنی تولیدشده در تاریخ هنر هشتم است و بازیکنانی متعدد از سرتاسر جهان همیشه به تجربه‌ی نسخه‌ای جدید از آن علاقه‌مند هستند. اما راستش را بخواهید، تقریبا همه می‌دانند که Final Fantasy 7 به‌عنوان یکی از ستایش‌شده‌ترین قسمت‌های این مجموعه، نزد طرفداران آن هم جایگاه خاصی دارد؛ به‌گونه‌ای که نه‌تنها هنوز نسخه‌ی اصلی آن که در سال ۱۹۹۷ میلادی عرضه شده است، برای خیلی‌ها خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد، بلکه بسیاری از طرفداران این مجموعه در سال‌های اخیر فقط و فقط آرزوی مواجهه با نسخه‌ی ریمیک اثر مورد بحث را داشته‌اند. Final Fantasy VII Remake هم البته در عین آن که چند سال از اولین معرفی آن می‌گذرد، مطابق گزارش‌ها هم‌اکنون با فشار بسیار بالا روی تیم سازنده، مراحل ساخت خود را می‌گذراند تا بالاخره در سومین روز از سومین ماه سال ۲۰۲۰ میلادی (سه شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ خورشیدی) به دست طرفداران برسد. اثری که البته به‌نوعی نیمه‌ی اول داستان بازی Final Fantasy VII را پوشش می‌دهد و چندین و چند ماه بعد از انتشار آن، مخاطبان فرصت تجربه‌ی دنباله‌ی کامل‌کننده‌اش را پیدا خواهند کرد. فارغ از تمامی موارد گفته‌شده، بازی مورد نظر که در انحصار زمانیِ پلی استیشن 4 قرار دارد،‌ به‌تازگی با یک تریلر خوب مقداری از عطش بازیکنان را برطرف کرد؛ تریلری که برخی از مینی‌گیم‌های بازی، تعدادی از کات‌سین‌های آن، اولین نمایش از چهره‌ی برخی از کاراکترهای مهم اثر در نسخه‌ی بازسازی‌شده، قسمت کوچکی از مبارزات و گرافیک قابل‌توجه محصول را نشان می‌دهد و به‌نوعی درکنار تمامی تریلرهای کوتاه‌وبلند پخش‌شده از «فاینال فانتزی 7» در طول سال‌های اخیر، احتمالا دیگر به همگان می‌فهماند که آیا جزو اشخاصی هستند که میل به پیش‌خرید آن داشته باشند یا نه.

تماشای نسخه‌ی ژاپنی تریلر در یوتیوب | تماشای نسخه‌ی انگلیسی تریلر در یوتیوب

این تریلر تقریبا ۳ دقیقه‌ای که عملا اولین نمایش ارائه‌شده از یک بازی AAA در توکیو گیم شو 2019 (TGS 2019) محسوب می‌شود، آخرین آن‌ها نخواهد بود؛ چرا که در روزهای آتی، همچنان بازی‌هایی گوناگون به نمایش تریلرهای خود و ارائه‌ی اطلاعات جدید درون این رویداد ویدیوگیمی بزرگ می‌پردازند و احتمالا همان‌گونه که باید، گیمرها را هیجان‌زده می‌کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده