نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Gears 5 منتشر شد

با رسیدن به زمان عرضه‌ی بازی Gears 5، تریلر هنگام عرضه‌ی آن منتشر شده است که پر از حضور افتخاری بازیگران و شخصیت‌های مختلف است.

بازی مورد انتظار Gears 5 در تاریخ ۱۹ شهریور روی قفسه‌ی فروشگاه‌های مرتبط قرار خواهد گرفت؛ اما کاربران سرویس Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند از فردا به تجربه‌ی بازی بپردازند و این به معنی انتشار تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی است. تریلری که پر است از صحنه‌های اکشن و حضور افتخاری بازیگران و شخصیت‌های مختلف.

طبق آخرین اخبار بازی، علاوه بر حضور دیو باتیستا و T-800 در تریلر، شاهد حضور لیندا همیلتون در نقش سارا کانر از سری ترمیناتور و اسپارتان‌های بازی Halo Reach هستیم که به جنگ ملحق می‌شوند.

شخصیت‌های دیگری که از بازی‌های پیشین سری در تریلر حضور دارند شامل Clayton Carmine (‌بزرگ‌ترین برادر بین کارماین‌ها) و Agustus “Cole Train” Cole محبوب می‌شوند.

همچنین تریلر به خوبی یکی از باس‌های بازی را که یک کرم غول‌آسا است، نشان می‌دهد. یکی از افراد از تفنگ Chaingun خود به عنوان یک همزن برای له کردن سر دشمن خود استفاده می‌کند و در نهایت نبرد یک کایجو با روباتی غول پیکر را هم می‌توان مشاهده کرد. به بیان دیگر، در بازی گیرز 5 برای هر کسی، چیزی برای لذت بردن وجود دارد؛ البته تا زمانی که علاقه‌مند به شلیک کردن به موجودات مختلف باشید.

بازی Gears 5، ساخته‌ی استودیوی The Coalition، در تاریخ ۱۹ شهریور برای ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید پیش‌نمایش آن را از طریق این لینک و نظرات منتقدین مختلف درباره‌ی بازی را این لینک مطالعه کنید. 

در ادامه می‌توانید که تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Gears 5 را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

 


منبع Pc Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده