// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Blair Witch به همراه یک تریلر منتشر شد

روز گذشته بازی Blair Witch به‌همراه یک تریلر هنگام عرضه منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته استودیو Bloober Team بازی Blair Witch را منتشر کرد. داستان این اثر که در سبک وحشت ساخته شده است، بر اساس فیلمی با همین عنوان جریان دارد که در دهه‌ی ۹۰ میلادی به‌نمایش در آمده بود. هم‌زمان با انتشار بازی یک تریلر هنگام عرضه نیز برای آن به‌نمایش در آمده است که بازیکنان را به خرید این بازی ترقیب می‌کند.

این تریلر که می‌توانید در زیر آن را مشاهده کنید، هسته اصلی بازی را نمایش می‌دهد که در آن شخصیت بازی در جنگل‌های ترسناک و مرموز ایالت Maryland به‌دنبال پسری گمشده می‌گردد. درست مانند سایر آثار ژانر وحشت، در بازی Blair Witch هم موجودات و نیروهایی وجود دارند که شخصیت اصلی انتظار آن‌ها را ندارد و مواجه شدن با آن‌ها برای او بسیار شوکه‌کننده خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات

پیش‌تر در زومجی نقد فیلم جادوگر بلر یا همان Blair Witch را مطالعه کرده بودید که این بازی بر اساس آن ساخته شده است. بازی Blair Witch در حال حاضر به قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا Blair Witch می‌تواند حس ترس را در شما به‌وجود آورد؟ نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده