نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

اولین تیزر تریلر فیلم The King منتشر شد؛ اعلام تاریخ اکران و انتشار از نتفلیکس

به مناسبت شروع جشنواره فیلم ونیز، نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم The King را منتشر و تاریخ اکران در سینماها و انتشار آن از این سرویس استریم را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم The King (پادشاه) منتشر شده است. شبکه Netflix به مناسبت شروع جشنواره فیلم ونیز امسال و حضور این فیلم در این جشنواره، اولین تیزر تریلر فیلم The King را منتشر کرده است. در واقع بخشی از تمرکز نتفلیکس در فصل جوایز روی این فیلم است که تمرکز اولین تریلر این فیلم نیز روی شخصیت شاه هنری پنجم با بازی تیموتی شالامی، است. فیلم The King اقتباسی از بخش اول و دوم نمایشنامه هنری چهارم و هنری پنجم ویلیام شکسپیر، شاعر و نمایشنامه‌نویس انگلیسی است که یک اقتباس امروزی براساس آن توصیف شده است. این فیلم داستان یک شاهزاده دو رگه، جوان و نه‌چندان محبوب و خوشنام به نام هال را دنبال‌ می‌کند که پس از مرگ پدرش پادشاهی را به ارث برده است و و حال او باید در کاخی پر از دشمنان، هرج و مرج و کسانی که به‌دنبال جنگ برای تصاحب پادشاهی هستند، حکمرانی کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که فیلم The King قرار است اکران محدودی را در سینماهای گزینش شده داشته باشد که طبق آن، اکران محدود این فیلم در چند سینما در لس آنجلس و نیویورک از تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد و سپس در چند شهر دیگر آمریکا و بریتانیا نیز نمایش داده می‌شود. همچنین فیلم The King قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) از شبکه نت فلیکس منتشر شود. علاوه بر تریلر، نتفلیکس اولین پوستر فیلم The King را نیز منتشر کرده که تمرکز این پوستر نیز روی شاه هنری پنجم است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم The King

تیموتی شالامی در نقش فالستاف، جوئل اجرتون، رابرت پتینسون در نقش دافین، بن مندلسون در نقش هنری چهارم، شان هریس، توماسین مک‌کنزی، لی‌لی-رز دپ، تام گلین-کارنی، دین-چارلز چپمن، اندرو هویل، ایوان کی، استیون الدر و ادوارد اشلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید میشد، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم War Machine (ماشین جنگ) و فیلم Animal Kingdom (قلمرو حیوانات)، وظیفه کارگردانی فیلم The King را بر عهده داشته است. 


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده