نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹

سقوط در تاریکی و جنون در تریلر جدید فیلم جوکر

کمپانی برادران وارنر امروز تریلر جدیدی از فیلم Joker با بازی واکین فینیکس را منتشر کرده که شاهد نمایش مسیر تبدیل شدن آرتور فلک به جوکر هستیم.

فروردین ماه امسال بود که کمپانی برادران وارنر و DC (دی سی) اولین تیزر تریلر فیلم Joker (جوکر) را منتشر کردند که شاهد نسخه‌ای متفاوت از این ابرشرور محبوب دنیای کامیک بودیم. این فیلم قرار است در جشنواره فیلم ونیز و تورنتو نمایش داده شود. به‌تازگی نیز برادران وارنر با انتشار تیزرهایی تایید کرد که تریلر جدید فیلم جوکر در روز چهارشنبه این هفته منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فیلم Joker امروز منتشر شده است. در دومین تریلر رسمی فیلم جوکر که تریلر پایانی آن نیز اعلام شده، شاهد مسیر تبدیل شدن آرتور فلک به جوکر هستیم. در ابتدا آرتور فلک را در حال بازی با یک بچه مشاهده می‌کنیم و در ادامه او در بیمارستان و درکنار مادرش دیده می‌شود که او در حال تماشای برنامه رابرت دنیرو است که خود او هم در آن اجرا داشته است. در ادامه او کم کم به شخصیت جوکر تبدیل می‌شود و او دوباره در برنامه دنیرو اجرا خواهد داشت که اینبار او می‌گوید که به‌جای گفتن نام واقعیش، او را به‌نام جوکر معرفی کند و این تنها شروعی برای جنون و فعالیت مجرمانه‌اش است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Joker امشب قرار است در جشنواره فیلم ونیز برای اولین‌بار نمایش داده شود که قابل انتظار است شاهد انتشار اولین واکنش‌های رسمی این فیلم مورد انتظار نیز باشیم. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک (جوکر)، رابرت دنیرو، برت کالن، زازی بیتز، فرانسیس کانروی، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج، دانته پریرا اولسون، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین برادران وارنر دو پوستر جدید از فیلم Joker نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Joker

پوستر فیلم Joker

فیلم Joker برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان سه‌گانه فیلم The Hangover بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده