// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۱

بازی های رایگان ماه سپتامبر 2019 پلی استیشن پلاس مشخص شدند

در ماه سپتامبر، کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند Darksiders 3 و Batman: Arkham Knight را روی پلی استیشن 4 تجربه کنند.

سونی در انتهای هر ماه میلادی، لیست بازی‌های رایگان ماه آینده را منتشر می‌کند. ازاین‌رو کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند خود را برای موج جدیدی از بازی‌های مختلف آماده کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش سونی لیست بازی‌های رایگان ماه سپتامبر ۲۰۱۹ پلی استیشن پلاس را منتشر کرد. در جریان لیست منتشر شده، کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند دو بازی Darksiders 3 و Batman: Arkham Knight را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

بازی Batman: Arkham Knight در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را به‌دنبال داشته باشد. این بازی پایانی برای مجموعه Batman Arkham بود و تابه‌امروز، استودیو راک‌استدی (Rocksteady) بازی جدیدی را معرفی نکرده است (البته Batman Arkham VR در سال ۲۰۱۶ عرضه شد). یکی از مواردی که شوالیه آرکام را از سایر نسخه‌های بتمن آرکام متمایز می‌کرد، استفاده از بت موبیل در گیم‌پلی و مخصوصا پازل‌های بازی بود.

دراین‌میان Darksiders 3 را می‌توان یک مورد هیجان‌انگیز دانست؛ زیرا تقریبا ۱۰ ماه از عرضه این بازی می‌گذرد و حال، به‌صورت رایگان در دسترس کاربران PS4 قرار می‌گیرد. Darksiders 3 روایت‌گر ماجراجویی فیوری، سومین سوارکار آخرالزمان است. در ادامه مشخص شده است که هر دو بازی ذکر شده در تاریخ ۱۲ شهریور ماه (سه سپتامبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی‌های رایگان ماه سپتامبر ۲۰۱۹ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده