نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵

تریلر جدید سریال The Dark Crystal: Age of Resistance منتشر شد

سرویس استریم نتفلیکس به‌تازگی تریلر جدیدی را از جدیدترین سریال عروسکی خود یعنی The Dark Crystal: Age of Resistance منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس جدیدترین تریلر سریال The Dark Crystal: Age of Resistance (بلور تاریک: دوران مقاومت) را منتشر کرد. ما در این تریلر سریال عروسکی شاهد این هستیم که شخصیت‌های مختلف داستان مانند دیت، ریان و بریا به یک ماجراجویی حماسی و ویژه می‌روند. آنها در تلاش هستند تا درون تاریکی امید را پیدا کنند، ترا را نجات دهند و همچنین سرنوشت خودشان را هم آشکار کنند. شما در انتهای همین مطلب می‌توانید این تریلر را تماشا یا دانلود کنید.

داستان بلور تاریک: دوران مقاومت، قبل از وقایع فیلم The Dark Crystal (بلور تاریک) که در سال ۱۹۸۲ اکران شد، است و پیش درآمد آن محسوب می‌شود. در این داستان دنیای ترا در حال از بین رفتن است. بلور حقیقت درون قلب ترا قرار دارد؛ منبعی از قدرت‌های غیرقابل توصیف. اما این بلور توسط اسککسیس شرور خراب و فاسد شده است. به همین دلیل بیماری سرتاسر سرزمین را فرا گرفته است. حال سه گلفلینگ به دنبال کشف راز قدرت اسکِکسیس‌ها هستند. در طول این ماجراجویی آن‌ها آتش شورش را شعله‌ور می‌کنند تا تمام دنیا را از تاریکی نجات بدهند.

تارون اگرتون، آنیا تیلور جوی، ناتالی امانوئل، دونا کیمبال، کترینا بلف، هلنا بونهام کارتر، ناتالی دورمر، هری دکینسون، ادی ایزارد، تئو جیمز، توبی جونز، شازاد لطیف، گوگو امبتا-را، مارک استرانگ، آلیسیا ویکاندر، هاروی فایراستین، مارک همیل، رالف اینسون، جیسون آیزکس، کیگان مایکل کی، سایمون پگ، لینا هیدی، بندیکت ونگ، آوکافینا، سیگورنی ویور، هانا جان کامن، دیو گولز، اولافور داری اولافسون، اندی سمبرگ، آلیس دینین، لوئیز گلد، نیل استرنبرگ و ویکتور یرید، از جمله هنرمندانی هستند که در سریال بلور تاریک: دوران مقاومت حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌ها پرداخته‌اند.

لوئیس لتریر که کارگردانی فیلم بلور تاریک را برعهده داشت، حالا نقش تهیه کنندگی اجرایی و همچنین کارگردانی این مجموعه را هم برعهده دارد. تهیه و تولید سریال The Dark Crystal: Age of Resistance که یک مجموعه اختصاصی در شبکه نت فلیکس محسوب می‌شود، برعهده کمپانی The Jim Henson Company است. از طرف دیگر هم لیزا هنسن و هیل استنفورد در کنار خود لتریر تهیه کنندگی اجرایی مجموعه را برعهده دارند. همکار قدیمی هنسن یعنی ریتا پروگی هم در این تیم حضور دارد و به عنوان تهیه کننده فعالیت می‌کند. جفری الدیس، ویل متیوز و همچنین خاویر گریلو مارزواک که هر سه از طرفداران قدیمی این اثر هستند،‌ نقش نویسنده و تهیه کنندگان اجرایی را در تیم دارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده