// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

تیزر و جزییات جدیدی از بسته الحاقی بازی Warhammer: Vermintide 2 منتشر شد

به‌تازگی استودیو فت شارک اطلاعات بیشتری در مورد بسته الحاقی جدید بازی Warhammer: Vermintide 2 با نام Winds of Magic منتشر کرده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو FatShark، سازنده‌ی بازی Warhammer: Vermintide 2، اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی این بازی با نام Winds of Magic منتشر کرده است. این استودیو همچنین در حساب توییتر خود تیزری کوتاه از یکی از هیولاهای بازی با نام Minotaur منتشر کرده که به‌واسطه‌ی این DLC وارد بازی خواهد شد.

مینوتورها به‌عنوان ستون اصلی نژاد Beastmen یا مردان دیوی در دنیای وارهمر شناخته می‌شوند. این نژاد به‌طور کلی در بسته الحاقی جدید بازی یعنی Winds of Magic به‌عنوان جدیدترین دشمن شخصیت‌های اصلی، وارد بازی خواهد شد. این نژاد دارای نیروهای پیاده‌نظام، نیروهای ویژه و مخصوص، هیولاها و باس‌های متعددی خواهد بود که هریک قدرت‌ها و ویژگی‌های مختص‌به‌خود را دارا هستند. اگرچه در توییت این استودیو از هیولای مینوتور به‌عنوان یک باس یاد شده است، اما در حقیقت باید این موجود را در کنار موجودات دیگری مانند Rat Ogre و Bile Troll در شاخه هیولاها قرار داد. باس‌های داخلی این بازی هریک دارای نام مختص‌به‌خود هستند. البته هنوز برای این باس از نژاد مردان دیوی نامی توسط استودیو انتخاب نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بسته الحاقی Winds of Magic همان‌طور که از نامش نیز پیدا است، علاوه بر نژاد ذکر شده موارد دیگری را نیز به بازی اضافه می‌کند؛ از جمله هشت نوع باد یا طوفان جادویی که باعث تغییراتی در نقشه بازی خواهند شد. حساب توییتر مربوط‌به این بازی به‌تازگی جزییات هریک از این هشت نوع طوفان را منتشر کرده بود که در آن‌ها دقت هرچه بیشتر و وفاداری هرچه ممکن‌تر نسبت‌به فانتزی و داستان وارهمر دیده می‌شد. 

بازی Warhammer: Vermintide 2 را می‌توان یک اثر بسیار عالی دانست که توانسته اِلِمان‌های سنتی نقش‌ آفرینی را با مکانیزم‌های شوتر اول شخص به‌خوبی ترکیب کند. در این بازی شاهد شخصیت‌های جالب و منحصربه‌فرد، دشمن‌هایی که همیشه تصویرشان در ذهن شما خواهد ماند و دنیای فانتزی وارهمر که به شکلی بسیار خوب تصویرسازی شده است، هستید. موارد دیگری که به‌واسطه‌ی بسته الحاقی جدید به این بازی اضافه می‌شوند، شامل درجات سختی بیشتر، غیرقابل پیش‌بینی‌تر شدن بازی و یک حالت بازیکن در مقابل بازیکن است. مورد دیگری نیز که بسیاری از طرفداران منتظر آن هستند، امکان بازی با نژادهای Skaven و Warriors of Chaos است که به‌زودی محقق خواهد شد.

بسته الحاقی ذکر شده همچنین برای هریک از قهرمانان بازی یک سلاح جدید و یک نقشه‌ی جدید به کل بازی اضافه خواهد کرد. استودیو FatShark اعلام کرده که بسته الحاقی Winds of Magic قرار است در ماه آگوست (ماه جاری میلادی) برای تمامی نسخه‌های بازی یعنی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده