نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

اولین تیزر تریلر فیلم The Irishman به کارگردانی مارتین اسکورسیزی منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم The Irishman به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم The Irishman (ایرلندی) منتشر شده است. شبکه نت فلیکس امروز اولین تیزر تریلر این فیلم فوق العاده مورد انتظار را که جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی است، منتشر کرده که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی آن هستیم و در طول تریلر حضور و بازگشت ستارگانی مثل رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی نمایش داده می‌شود. اتفاقات فیلم The Irishman در دوران پس از جنگ جهانی دوم جریان دارد و داستان فرانک شیران ملقب به ایرلندی را دنبال می‌کند که شایعه شده او در قتل جان اف کندی و گم شدن (و قتل) جیمی هوفا نقش داشته است که در طول تریلر شاهد تصاویری از این اتفاقات هستیم که بدون شک طرفداران اسکورسیزی و فیلم‌های کلاسیکش را بسیار هیجان‌زده خواهد کرد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را با زیرنویس فارسی تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم ایرلندی براساس رمان جنایی I Heard You Paint Houses اثر چارلز برانت، تولید شده که این فیلم داستان فرانک شیران ملقب به ایرلندی را روایت خواهد کرد که بیشتر به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای برای گروه‌های مافیایی شناخته می‌شود. دنیرو نقش شیران را در این اثر بازی می‌کند. در این فیلم قرار است شاهد استفاده گسترده از جلوه‌های ویژه برای جوان‌تر کردن چهره بازیگران باشیم و نتفلیکس بودجه‌ای ۱۴۰ میلیون دلاری را در اختیار اسکورسیزی قرار داده است.

فیلم The Irishman قرار است جشنواره فیلم نیویورک 2019 را بازگشایی کند و در پاییز امسال از شبکه Netflix منتشر خواهد شد. استیون زایلیان، نویسنده فیلم Gangs of New York (دارودسته‌های نیویورکی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Irishman را بر عهده داشته است. این فیلم نهمین همکاری مشترک دنیرو با اسکورسیزی است که گفته می‌شود این دو قرار است در فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) نیز با یکدیگر همکاری کنند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده