// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر جدید بازی Control با تمرکز روی شخصیت‌ها و داستان بازی منتشر شد

استودیو رمدی اینترتینمنت به‌تازگی تریلر سینمایی جدیدی را از Control منتشر کرده است که کاراکترها و وقایع داستانی را به‌صورت هایلایت‌شده نشان می‌دهد.

بازی Control در شهریور ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین از کنترل می‌توان به‌عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ۲۰۱۹ یاد کرد که انتظار می‌رود استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، سازنده کنترل، بتواند تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مدتی است که تریلرهای مختلفی از Control عرضه می‌شود تا کاربران با گیم‌پلی و داستان بازی بیش‌ازپیش آشنا شوند. ازاین‌رو تیم سازنده تریلر سینمایی جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در تریلر منتشر شده از بازی کنترل، شاهد وقایع داستانی و بعضی از شخصیت‌هایی هستیم که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. درواقع رمدی در این ویدیو سعی کرده است داستان و کاراکترهای داخل بازی را به صورت هایلایت‌شده به‌نمایش بگذارد.

داستان بازی روایت‌گر ماجراجویی دختری به نام جسی فیدن است که به‌تازگی رئیس سازمان Bureau of Control شده است. این سازمان زیر نظر دولت کار می‌کند و وظیفه دارد روی پدیده‌هایی تحقیق و مطالعه کند که طبیعی و واقعی به‌نظر نمی‌رسند. دراین‌میان به جسی مأموریت داده می‌شود که در یک محیط مرموز به نام Oldest House به جست‌وجو بپردازد و در این راه، او متوجه قدرت فرا طبیعی خود می‌شود؛ قدرتی که باید به کمک آن The Hiss را نابود کند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Control را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده