نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

تریلر جدید John Wick Hex به چگونگی خلق صحنه‌های اکشن بازی می‌پردازد

خالق بازی John Wick Hex در جریان یک ویدیو ۶ دقیقه‌ای، برای خلق صحنه‌های اکشن بازی با بدلکاران فیلم‌های جان ویک همکاری می‌کند.

John Wick Hex از آن بازی‌هایی بود که در زمان معرفی شدنش، شک و تردید ذهن گیمرها مخصوصا هواداران فیلم‌های جان ویک را درگیر کرد؛ چرا که این بازی قرار است در سبک اشاره و کلیک به‌گیمرها عرضه شود که برای اثری اقتباسی از ماجراهای سراسر اکشن و پرسرعت جان ویک، چیزی عجیب به‌شمار می‌رفت که صدالبته، با رسیدن E3 و تجربه‌ی این بازی توسط خبرنگاران و گیمرها، تمامی آن شک و شبهه‌ها از بین رفتند و با توجه به گفته‌ی کسانی که بازی را تجربه‌ کرده‌اند، قرار است با یک اقتباس عالی و همه‌چیز تمام از صحنه‌های اکشن و سبک گان‌فو (Gun Fu) به‌خصوص این فیلم‌ها طرف شویم.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، تریلری جدید از بازی John Wick Hex، مخلوق مایک بیتل (Mike Bithell) که پیش‌تر بازی Thomas was alone را ساخته بود، منتشر شده است. در این تریلر، بیتل سراغ تیم بدل‌کارهای فیلم‌های جان ویک می‌رود و برای ایده گرفتن جهت خلق لحظات و سناریوهای اکشن بازی، با آن‌ها همکاری می‌کند. این ویدیو ۶ دقیقه‌ای که «درس‌های گان‌فو» نام دارد به‌خوبی ایده‌ی اکشن‌ها، لحظات و تصمیم‌گیری‌هایی را که قرار است در بازی John Wick Hex با آن‌ها روبه‌رو شویم به‌تصویر می‌کشد.

عرضه‌ی بازی John Wick Hex فعلا برای پلتفرم‌های ویندوز و مکینتاش تایید شده و در تاریخی نامشخص، در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده