نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۶

اولین تیزر تریلر فیلم Jojo Rabbit با بازی اسکارلت جوهانسون منتشر شد

فاکس سرچلایت اولین تیزر تریلر فیلم Jojo Rabbit به کارگردانی تایکا وایتیتی و با بازی اسکارلت جوهانسون را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) منتشر شده است. کمپانی فاکس سرچلایت شب گذشته اولین تیزر تریلر این فیلم دارک کمدی را منتشر کرده که در این تریلر کوتاه که زمانش کمتر از یک دقیقه است، به جنگ جهانی دوم و سال ۱۹۴۰ سفر می‌کنیم و با جوجو آشنا می‌شویم. فیلم JoJo Rabbit داستان یک پسر بچه به‌نام جوجو را روایت می‌کند که مایل است بخشی از جوانان وفادار به هیتلر باشد و در تصوراتش دوست خیالی آدولف هیتلر هم است. او یک دختر یهودی در اتاق زیر شیروانی‌اش پیدا می‌کند و به دنبال پیدا کردن راهی برای خلاصی از این دختر است. در این تریلر شاهد یک نسخه متفاوت از آدولف هیتلر هستیم که دوست خیالی جوجو است و به او مشورت می‌دهد و حتی کمک می‌کند! شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، فاکس سرچلایت اولین پوستر رسمی فیلم Jojo Rabbit را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Jojo Rabbit

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit را بر عهده داشته که این فیلم اقتباسی از رمانی به نام Caging Skies اثر کریستین لئونز است. علاوه بر کارگردانی، وایتیتی نقش آدولف هیتلر را نیز در این فیلم بازی کرده که فیلم جدید او ترکیبی از دارک کمدی و طنز تلخ است و همچنین قرار است در جشنواره فیلم تورنتو نیز نمایش داده شود. وایتیتی اخیرا وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) را نیز بر عهده گرفته است.

فیلم JoJo Rabbit برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، سم راکول، رومان گریفین دیویس، تومانسین مک‌کنزی، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم JoJo Rabbit حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده