// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

بازی موبایل Mega Man X DiVE معرفی شد

Mega Man X DiVE یک بازی موبایل است که شامل مراحل و محیط‌های مختلف بازی‌های Mega Man X است و برای اندروید و iOS منتشر می‌شود.

Mega man را می‌توان یکی از مجموعه‌های پرمخاطب و خاطره‌انگیز برای هواداران بازی‌های ویدیویی دانست. ازطرفی مدتی است که بعضی از کاربران منتظر بازی جدیدی از این مجموعه هستند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر سری مگامن، با یک تیزر بسیار کوتاه، نسخه جدید این سری را معرفی کرد.

Mega Man X DiVE یک بازی اندروید و آیفون است که از ترکیب سایر بازی‌های Mega Man X به‌وجود آمده است. درواقع داستان بازی در سرزمین Deep Log روایت می‌شود؛ سرزمینی که دارای داده‌ها و اطلاعات سایر بازی‌های مگامن ایکس است. در ادامه به‌خاطر یک آشفتگی، تمامی داده‌ها و اطلاعات با یکدیگر ترکیب می‌شوند. در نتیجه این وظیفه‌ی شما است که داد‌ها را به شکل اول خود برگردانید. ازاین‌رو بازی دارای مراحل و باس‌هایی از بازی‌های Mega Man X است و همچنین شاهد شخصیت‌های جدیدی برای بازی آیفون و اندروید Mega Man X DiVE هستیم.

در جریان تیزر ۱۶ ثانیه منتشر شده، شاهد قابل بازی بودن کاراکترهای ایکس، زیرو و Axl هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی موبایل Mega Man X DiVE در سال ۲۰۱۹ برای اندروید و iOS منتشر می‌شود و هنوز مشخص نشده است که آیا این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است یا خیر.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده