نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵

اولین تیزر پشت صحنه فیلم «سرخپوست» منتشر شد

اولین تیزر پشت صحنه فیلم سینمایی «سرخپوست» با بازی نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار منتشر شده است.

فیلم سینمایی «سرخپوست»، ساخته نیما جاویدی مدتی است که در سینماهای ایران به نمایش درآمده است. این فیلم سینمایی برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و یکی از فیلم‌های برگزیده نظرسنجی مردمی جشنواره بود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، اولین تیزر از پشت صحنه این فیلم ایرانی منتشر شده است. این تیزر، بخش‌هایی از مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی «سرخپوست» را به نمایش گذاشته است. شما در ادامه می‌توانید جدیدترین تیزر «سرخپوست» را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

نیما جاویدی جاویدی علاوه‌بر کارگردانی، نویسندگی «سرخپوست» را نیز برعهده داشته است. تهیه‌کننده «سرخپوست» مجید مطلبی است. فیلم سینمایی «سرخپوست» با بازی نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، مانی حقیقی و حبیب رضایی ساخته شده است. نیما جاویدی پیش از این تنها فیلم سینمایی «ملبورن» را در سال ۱۳۹۲ ساخته است. نوید محمدزاده، بازیگر فیلم سینمایی «سرخپوست» یکی از بازیگران شناخته‌شده‌ی سینمای ایران است. این بازیگر در فیلم‌هایی مانند «عصبانی نیستم!»، «سیزده»، «خشم و هیاهو»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «متری شیش و نیم»، «ابد و یک روز» و «مغزهای کوچک زنگ زده» بازی کرده است. پری‌ناز ایزدیار، دیگر بازیگر فیلم سینمایی «سرخپوست» در فیلم‌های «متری شیش و نیم» و «ابد و یک روز» با نوید محمدزاده همبازی بوده است. وی برای اولین‌بار در سال ۱۳۸۶ با فیلم سینمایی «یک مرد، یک شهر» به سینما وارد شد. او سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند «ورود آقایان ممنوع»، «خط ویژه»، «یک روز بخصوص»، «تابستان داغ» و «خوک» دارد.

سرخپوست

ستاره پسیانی دیگر بازیگر فیلم «سرخپوست» است. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۸۵ با فیلم سینمایی «روایت‌های ناتمام» آغاز کرد. ستاره پسیانی در فیلم‌هایی مانند «ورود آقایان ممنوع»، «کوچه بی‌نام»، «رضا»، «غلامرضا تختی» و «وارونگی» بازی کرده است. مانی حقیقی، بازیگر «سرخپوست»، بازیگر و کارگردان سینمای ایران است. وی در فیلم‌هایی مانند «خوب، بد، جلف»، «درباره الی»، «ورود آقایان ممنوع» و «پذیرایی ساده» بازی کرده است. حقیقی فیلم‌هایی مانند «پنجاه کیلو آلبالو»، «آبادان»، «پذیرایی ساده»، «کارگران مشغول کارند» و «اژدها وارد می‌شود» را ساخته است. حبیب رضایی، دیگر بازیگر «سرخپوست» در فیلم‌هایی مانند «بمب؛ یک عاشقانه»، «آرایش غلیظ»، «بی‌پولی»، «من مادر هستم» و «اسب حیوان نجیبی است» نقش‌آفرینی کرده است.

شما کاربران زومجی درباره فیلم سینمایی «سرخپوست» چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده