// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

آپدیت جدید Gran Turismo Sport پنج اتومبیل دیگر را به بازی اضافه می‌کند

جدیدترین آپدیت بازی Gran Turismo Sport هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و پنج ماشین و یک پیست مسابقه جدید را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Gran Turismo Sport سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت و استودیو پالیفانی دیجیتال (Polyphony Digital)، سازنده گرن توریسمو اسپورت، ۱۳ آپدیت مختلف را در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار داده است. هرکدام از این به‌روزرسانی‌ها ماشین یا پیست‌های مسابقه‌ای جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، از روز گذشته آپدیت جدید بازی Gran Turismo Sport در دسترس قرار گرفته است. در این به‌روزرسانی رایگان ماشین‌های Chevrolet Camero Z28 ،Gran Turismo Red Bull ،Renault Sport Clio V6 24V ،Toyota Sports 800 و Toyota Tundra TRD Pro به بازی اضافه می‌شوند. همچنین یک پیست مسابقه‌ای جدید هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که Sardegna نام دارد.

پیست Sardegna دارای سه لایه مختلف است و هرکدام از آن‌ها دارای پیچ‌های خطرناکی است که بازیکنان درهنگام رانندگی باید به آن توجه داشته باشند. در انتها یک تریلر هم برای آپدیت ذکر شده در نظر گرفته شده است که در ادامه می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده