نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

تریلر جدید فیلم «سرخپوست» به مناسبت استقبال مخاطبان منتشر شد

تریلر تازه فیلم سینمایی «سرخپوست» با محوریت بازی نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار به مناسبت استقبال مخاطبان منتشر شده است.

فیلم سرخپوست، ساخته نیما جاویدی یکی از فیلم‌های اکران عید فطر است. این فیلم سینمایی برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. «سرخپوست» از همان نمایش‌‌های ابتدایی تحسین بسیاری از منتقدان و بازیگران را برانگیخت. این فیلم ایرانی از ۱۵ خرداد به اکران عمومی رسیده است و تاکنون نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است. حال، بنابر اخبار سینمای ایران، تریلر تازه‌ای از فیلم سینمایی «سرخپوست» به مناسبت استقبال مخاطبان از فیلم منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر تازه منتشر شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «سرخپوست» روایتی از اتفاقات درون یک زندان است که نیما جاویدی را به عنوان کارگردان دارد. این فیلم سینمایی با بازی نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی و حبیب رضایی جلوی دوربین رفته است. نوید محمدزاده اکنون فیلم پرفروش «متری شیش و نیم» را روی پرده دارد. پریناز ایزدیار نیز در فیلم «متری شیش و نیم» جلوی دوربین رفته است. مانی حقیقی، دیگر بازیگر «سرخپوست» فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» را در حال اکران دارد.

آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای «سرخپوست» شده‌اید؟ نظر خود را درباره این فیلم با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده