نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

تماشا کنید: یاران بتمن در جدیدترین تریلر بازی Batman: Arkham Knight

رابین، نایت‌وینگ و زن‌گربه‌ای در جدیدترین تریلر بازی Batman: Arkham Knight حضور دارند تا بتمن را در مبارزه با شوالیه‌ی آرکام همراهی کنند. با زومجی همراه باشید تا یاران بتمن را در میدان مبارزه ببینید.

در این ویدیو رابین و نایت‌وینگ را مشاهده می‌کنیم که به صورت تیمی و نوبتی مبارزه می‌کند. راک‌استدی، سازنده‌ی بازی و وارنر برادرز ناشر آن هنوز صحبتی از قابلیت چندنفره در بازی نکرده‌اند. می‌توانیم این طور فرض کنیم که این نوع مبارزه‌ها را در مرحله‌های جانبی و چالش‌های بازی شاهد هستیم. یا ممکن است در طول مراحل داستانی بازی، بتمن در مبارزه با خلاف‌کاران از کمک دوستانش هم استفاده کند.

همچنین تصویر کوتاهی از زن‌ گربه‌ای را می‌بینیم که سر ربات‌ها را از بدنشان جدا می‌کند. شاید او در جایی از مراحل داستانی قابل بازی باشد. از قبل می‌دانیم که شخصیت هارلی کویین در Arkham Knight به عنوان یک محتوای دانلودی قابل بازی است. داستان مراحل هارلی کویین شامل مبارزه با دپارتمان پلیس بلودهاوِن است که قبل از داستان اصلی بازی رخ می‌دهد.

همچنین آزریل، قاتل راز‌آلود را هم در این تریلر می‌بینیم که البته هنوز نقش او در بازی مشخص نیست.

بازی Batman: Arkham Knight در تاریخ ۲ تیر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سیستم‌عامل های ویندوز، لینوکس و مک عرضه خواهد شد.

 

دانلود ویدیو با کیفیت 480p | دانلود ویدیو با کیفیت 720p

منبع:  Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده