نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تیزر کوتاه بازی Control هواداران را برای نمایش این اثر در E3 آماده می‌کند

تیزر ۴۶ ثانیه‌ای بازی Control در کنار به‌تصویر کشیدن برخی از جلوه‌های داستانی بازی، هواداران را برای نمایش این اثر در E3 2019 آماده می‌کند.

حدود ۴ ماه تا انتشار بازی کنترل، ساخته‌ی جدید سم لیک، این بازی‌ساز خلاق، محبوب و خاطره‌ساز زمان باقی است و این روزها شاهد انتشار محتویات گوناگونی از این اثر موردانتظار، در بلاگ‌های مختلف ویدیوگیم‌محور هستیم و همچنین از میان آن‌ها می‌توانیم به ۲ مقاله‌ی خواندنی «رویارویی با ناشناخته‌ها در Control، جدیدترین ساخته استودیو رمدی» و «از بازی Control، جدیدترین ساخته رمدی چه انتظاری داریم» در زومجی اشاره کنیم.

حالا که یک روز تا E3 2019 فرصت باقی است، کمپانی 505 گیمز و استودیو رمدی، ناشر و سازنده‌ی بازی، از فرصت استفاده کرده‌اند و برای محتوایی که قرار است در جریان E3 به دنبال‌کنندگان این بازی عرضه کنند، یک تیزر کوتاه و ۴۶ ثانیه‌ای منتشر کرده‌اند.

همانطور که خودتان احتمالا در جریان هستید، بازی کنترل قرار است روایت‌گر مکاشفه‌ی جسی فیدن، رئیس سازمان دولتی کنترل، در برج The Old House باشد. ماجرایی از جنس اکتشاف، تعلیق، سورئالیزم دیوید لینچ‌گونه و اکشن‌ناب مکس پین‌وار که به‌احتمال خیلی زیاد، بازیکنانش را از نفس خواهد انداخت! در آغاز تریلر نیز شاهد اشاره‌هایی به ریاست جسی در سازمان کنترل هستیم و در ادامه، توصیفاتی از خطری که مشغول بلعیدن برج «قدیمی‌ترین خانه» است به گوش بازیکنان رسانده می‌شود.

بیشتر از این توضیحات را بیشتر نکرده و شما را به‌تماشای این تیزر جذاب دعوت می‌کنیم. بازی Control در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ اوت) برای پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع GameRevolution
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده