نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳

اولین تیزر تریلر سریال The Dark Crystal: Age of Resistance منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر سریال The Dark Crystal: Age of Resistance را منتشر کرد که در آن به سرزمین ترا سفر می‌کنیم.

اردیبهشت سال ۹۶ بود که شبکه نت‌ فلیکس از ساخت سریالی پیش درآمد براساس فیلم The Dark Crystal (بلور تاریک) خبر داد. نام این سریال قرار است بلور تاریک: دوران مقاومت (The Dark Crystal: Age of Resistance) باشد و فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال The Dark Crystal: Age of Resistance منتشر شده است. شبکه Netflix به‌تازگی اولین تیزر تریلر سریال The Dark Crystal را منتشر کرده که در آن به سرزمین ترا سفر می‌کنیم که در آن سه گلفلینگ به دنبال کشف راز قدرت اسکِکسیس‌ها هستند. در طول این ماجراجویی آن‌ها آتش شورش را شعله‌ور می‌کنند تا تمام دنیا را از تاریکی نجات بدهند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تیزر تریلر، شبکه نتفلیکس اولین پوستر رسمی سریال The Dark Crystal: Age of Resistance را نیز منتشر کرده که تمرکز آن روی سه گلفلینگ است و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر سریال The Dark Crystal: Age of Resistance

تارون اگرتون در نقش ریان، آنیا تیلور جوی در نقش بری، ناتالی امانوئل در نقش دیت، دونا کیمبال در نقش اورا، کترینا بلف، هلنا بونهام کارتر، ناتالی دورمر، هری دکینسون، ادی ایزارد، تئو جیمز، توبی جونز، شازاد لطیف، گوگو امبتا-را، مارک استرانگ، آلیسیا ویکاندر، هاروی فایراستین، مارک همیل، رالف اینسون، جیسون آیزکس، کیگان مایکل کی، سایمون پگ، اولافور داری اولافسون و اندی سمبرگ، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های گلفلینگ در سریال The Dark Crystal: Age of Resistance را بر عهده دارند. این شخصیت‌ها قرار است صداپیشگی عروسک‌های این مجموعه را بر عهده داشته باشند.

سریال The Dark Crystal: Age of Resistance قرار است در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ (۸ شهریور ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده