نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

اولین تریلر فصل سوم سریال Westworld منتشر شد

شبکه HBO در یک اقدام غافلگیر کننده اولین تریلر فصل سوم سریال Westworld را منتشر کرد که از تفاوت زیاد آن با دو فصل قبلی خبر می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) منتشر شده است. بامداد امروز قسمت ششم و پایانی فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) از شبکه HBO به روی آنتن رفت تا یکی از محبوب‌ترین و پر بیننده‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون سرانجام به کار خود پایان دهد. با این حال، طی هفته‌های اخیر عادت کرده بودیم که پس از هر قسمت، تیزر پیش نمایش قسمت بعدی این سریال منتشر شود، اما با پایان یافتن پخش فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت، دیگر خبری از تیزر پیش نمایش‌های این سریال نبود و حال شبکه HBO به‌جای آن بینندگانش را با انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Westworld غافلگیر کرده است. در این تریلر شاهد حوادث پس از فصل دوم سریال هستیم که حال اتفاقات سریال از پارک به شهر انتقال پیدا کرده است. تمرکز این تریلر روی شخصیت جدید این سریال که آرون پال نقش آن را بر عهده دارد، است و در طول تریلر شاهد تصاویری از زندگی شهری هستیم که ظاهرا دنیای آن کمی دارای تم سایبرپانکی است. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل سوم سریال Westworld را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

با اینکه تمرکز این تریلر روی شخصیت جدید بود، اما در پایان اولین تریلر فصل سوم سریال Westworld شاهد بازگشت و حضور کوتاه شخصیت دلورس با بازی ایوان ریچل وود، نیز بودیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که فصل سوم سریال وست ورلد قرار است در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO منتشر شود و حداقل در این تریلر به نظر می‌رسد که شاهد اتفاقات متفاوت‌تری نسبت به دو فصل اول این سریال خواهیم بود. ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، آرون پال، ونسان کسل و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند دو فصل اول، انتظار می‌رود که فصل سوم سریال وست ورلد نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید آن در حال سپری شدن است.

پخش فصل سوم سریال Westworld قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO آغاز شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده