نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

تیزر تریلر جدید فصل اول سریال His Dark Materials با محوریت جنگ بین دنیاهای موازی

شبکه BBC و HBO تیزر تریلر جدیدی از فصل اول سریال His Dark Materials را منتشر کردند که به جنگ بین دنیاهای موازی اشاره دارد.

ماه اسفند گذشته بود که اولین تیزر تریلر فصل اول سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) منتشر شد که در این تریلر کوتاه شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال فانتزی و لایو اکشن بودیم. شبکه BBC (بی بی سی) با شبکه HBO برای ساخت این سریال با یکدیگر همکاری می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلر جدیدی از فصل اول سریال His Dark Materials منتشر شده است. شبکه HBO به تازگی تریلر کوتاه دیگری از این سریال منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی هستیم و دید بهتری از این سریال مورد انتظار را ارائه می‌دهد. در طول تریلر شاهد نبرد کلاسیک نیروهای خوب و شر هستیم که این مبارزه به این سادگی نخواهد بود و در طول تریلر سرانجام موجودات آن نیز نمایش داده می‌شود. سریال His Dark Materials قرار است یک سریال فانتزی و ماجراجویی باشد که در طول تریلر شاهد زمینه چینی برای شروع جنگ بین دنیاهای موازی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال His Dark Materials اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است. پیش از این در سال ۲۰۰۷ فیلم The Golden Compass (قطب‌نمای طلایی) به روی پرده‌های سینما رفت که نه تنها نتوانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران رمان آن را به خود جلب کند، بلکه در گیشه نیز با شکست تجاری مواجه شد. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد. دافنه کین، لین-منوئل میرندا، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ایان گلدر، ویل کین، جورجینا کمپبل، ایان گلدر، آن-ماری داف، جیمز کازمو، مت فریزر، جف بل و روتا گدمینتاس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال His Dark Materials در ۸ قسمت تولید شده و قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه BBC و HBO منتشر شود. همچنین فصل دوم این سریال فانتزی نیز قرار است در ۸ قسمت تولید شود. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده