نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹

اولین تیزر تریلر فیلم Maleficent: Mistress of Evil منتشر شد

والت دیزنی بامداد امروز در یک اقدام غافلگیر کننده اولین تیزر تریلر فیلم Maleficent: Mistress of Evil با بازی آنجلینا جولی را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر رسمی فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) منتشر شده است. بامداد امروز بود که کمپانی والت دیزنی در یک اقدام غافلگیر کننده اولین تیزر تریلر فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت 2) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات این فیلم مورد انتظار پاییز امسال بودیم. این تریلر پس از حوادث قسمت اول را نشان می‌دهد که حال مالیفیسنت با بازی آنجلینا جولی، تغییر کرده و شاهد نسخه شیطانی او هستیم که او حداقل اکنون و در این تریلر اهداف کاملا شیطانی و متفاوتی را در سر دارد و حداقل در اولین تریلر آن، شاهد فضای تاریک و جدی‌تر فیلم نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر این فیلم فانتزی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان منتشر شده، حوادث فیلم Mistress of Evil چند سال پس از اتفاقات فیلم Maleficent (مالیفیسنت)، محصول سال ۲۰۱۴ آغاز خواهد شد که این فیلم همچنان به بررسی رابطه پیچیده بین پری شاخدار و ملکه جدید خواهد پرداخت که اکنون نیاز به اتحاد جدیدی برای مواجهه و مبارزه با دشمنان جدید و محاظفت از گیاهان و موجودات جادویی که در آن ساکن هستند، دارند. آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون، سم رایلی، جودی شکونی، وارویک دیویس، جان کارو، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و رابرت لیندسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Maleficent: Mistress of Evil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Maleficent: Mistress of Evil برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Bandidas (باندیداس) و فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند)، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Maleficent را بر عهده داشته است. همچنین لیندا وولورتون، جز باترورث، نوآ هارپستر و میکا فیتزرمن-بلو، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Maleficent 2 را بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده