// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

تریلر رسمی فصل دوم سریال Big Little Lies منتشر شد

شبکه HBO نسخه کامل تریلر فصل دوم سریال Big Little Lies را منتشر کرد.

ماه گذشته بالاخره نخستین تریلر از فصل دوم سریال Big Little Lies منتشر شد؛ تریلری که در آن شاهد برخی از اتفاقات فصل قبلی و قسمت‌هایی از آنچه که قرار است در فصل دوم ببینیم، بودیم. در پایان آن تریلر رسما اعلام شد که پخش فصل دوم سریال دروغ‌های کوچک بزرگ از تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۹ خرداد ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد و دوشنبه‌ها می‌توانیم به تماشای این ساخته HBO بنشینیم. درست پس از پایان Game of Thrones این شبکه کانادایی قصد دارد یکی دیگر از مجموعه‌های محبوب خود را روی آنتن ببرد تا بهار/تابستان فوق‌العاده‌ای را برای بینندگانش رقم بزند.

مشاهده تریلر در یوتیوب

فصل اول سریال Big Little Lies براساس رمانی به‌همین نام اثر لیان موریارتی، تولید شد و در فوریه سال ۲۰۱۷ (زمستان ۹۵) از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفت. Big Little Lies توانست در نُه شاخه در امی نامزد شود که در نهایت برنده پنج بخش شد. این مجموعه تلویزیونی همچنین توانست در مراسم مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۸ نیز حسابی خوش بدرخشد تا با یکی از بهترین و موفق‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی چند سال اخیر مواجه باشیم.

اغلب افراد تیم بازیگری و تولید فصل نخست دروغ‌های کوچک بزرگ برای ساخت فصل دوم باری دیگر کنار یکدیگر جمع شده‌اند و همین انتظارات طرفداران از فصل جدید را به شدت افزایش داده است. جدای از Big Little Lies نیکول کیدمن و برخی از اعضای سازنده این سریال، قصد دارند برای شبکه Hulu سریالی بر اساس رمان Nine Perfect Strangers بسازند. رمان نُه غریبه کامل یکی دیگر از رمان‌های لیان موریارتی (نویسنده رمان دروغ‌های کوچک بزرگ) است که به ماجراهای نُه نفر می‌پردازد که به دلایل مختلفی در یک پایگاه سلامتی دور هم جمع شده‌اند. این افراد هر یک قصه‌ای دارند که طی روزهایی که قرار است کنار یکدیگر بگذرانند، آرام آرام از آن‌ها خبردار می‌شویم. شخصیت اصلی این رمان فرانسیس ولتی نام دارد که احتمالا نیکول کیدمن بازیگر این نقش خواهد بود. ولتی یک رمان‌نویس بوده که با مشکلات عاطفی دست به گریبان شده است و حالا پا در دل یک دنیا شک و تردید می‌گذارد و مانند سایر آثار موریارتی با یک روایت هوشمندانه مواجه هستیم.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده