نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

تریلر جدید فصل ششم سریال Agents of SHIELD منتشر شد

شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول تریلر جدیدی از فصل ششم سریال Agents of SHIELD را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر بسیاری از آن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل ششم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) منتشر شده است. در این تریلر شاهد اتفاقات پس از حوادث فصل پنجم هستیم که ایجنت کولسن مرده و اکنون تیم شیلد به دنبال راهی برای یافتن فیتز در فضا هستند. همچنین در طول این تریلر بیشتر با شخصیت شرور و منفی سرژ با بازی کلارک گرگ آشنا می‌شویم که شباهت ظاهری زیادی به کولسن دارد، اما نسخه شرورانه او است و در طول تریلر شاهد بخشی از برنامه او هستیم که ظاهرا تهدید جدی و مهمی برای اعضای شیلد است که اکنون برای انجام ماموریت‌های متفاوتی تقسیم شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول پوستر جدیدی از فصل ششم سریال Agents of SHIELD را منتشر کردند که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی این فصل است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر جدید فصل ششم سریال Agents of SHIELD

علاوه بر این، مارول اخیرا حضور سه شخصیت جدید در فصل ششم سریال Agents of SHIELD را تایید کرده که طبق سه تصویر منتشر شده توسط TV Line، کارولینا ویدرا ایفاگر نقش آیزل در فصل ششم این سریال است که یک مزدور در فضا است که به اعضای شیلد ملحق خواهد شد. کریستوفر جیمز بیکر نیز نقش مالاکای را بر عهده دارد که یک قاتل مرموز از سیاره دیگر و دوردست است. بری شاباکا هنلی نیز دیگر بازیگر جدید فصل ششم سریال ماموران شیلد است که او نقش دکتر مارکوس بنسون را بازی کرده که او استاد علوم طبیعی با سابقه بسیار درخشان است که توسط شیلد برای کمک و ارائه تخصص خود به آن‌ها، استخدام شده است. علاوه بر این، تصاویری از اولین قسمت فصل ششم سریال Agents of SHIELD با نام Missing Pieces نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پخش فصل ششم سریال Agents of SHIELD از تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) آغاز خواهد شدمینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ در نقش سرژ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی و جف وارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده