// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

نسخه Legends Edition بازی F1 2019 با انتشار تریلری از رقابت دو راننده معرفی شد

به تازگی تریلری از بازی F1 2019 منتشر شده که به مناسبت معرفی نسخه‌ی Legends Edition این اثر، رقابت دو راننده با نام‌های آیرتون سنا و آلن پراست را به نمایش می‌گذارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کدمسترز با معرفی نسخه‌ی جدید از سری بازی مسابقات اتومبیل‌ رانی فرمول یک، یعنی بازی F1 2019 Legends Edition، رقابت دو راننده‌ی مشهور یعنی آیرتون سنا و آلن پراست را به این نسخه از بازی آورد و با انتشار تریلری، به‌صورت رسمی از این بازی رونمایی کرد. در این تریلر که در میانه‌ی مطلب مشاهده می‌کنید، رقابت این دو راننده به تصویر کشیده شده که قرار است رانندگان انتخاب شده برای این نسخه از بازی برای امسال باشند.

کسانی که این نسخه از بازی، یعنی Legends Edition را تهیه می‌کنند، می‌توانند در نقش هر یک از این رانندگان و در حالت Career با یکدیگر به رقابت بپردازند. خودروهای این رانندگان مک لارن MP4/5B مدل سال ۱۹۹۰ و فراری F1-90 هستند. از دیگر مزایای این نسخه می‌توان به امکان رقابت در هشت پیست مجزا، تم‌های مجزا برای هریک از این رانندگان در بخش رقابت چندنفره و امکان بازی، سه روز زودتر از تاریخ انتشار، یعنی در تاریخ ۲۵ ماه ژوئن (۴ تیر ماه) اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نسخه از بازی F1 2019، می‌توانید به صفحه‌ای که توسط توسعه‌ دهنده‌ی بازی در اینجا قرار داده شده مراجعه کنید. کسانی که اطلاعی از این مجموعه‌ی زیبا ندارند، می‌توانند در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های شرکت Codemasters را در این باره مشاهده کنند:

دانلود ویدیو از آپارات

مجموعه‌ی فرمول یک توانسته به عنوان یکی از موفق‌ترین و بهترین مجموعه‌های اتومبیل‌رانی در شاخه‌ی فرمول یک در بین طرفداران این سبک شناخته شود. بازی F1 2019 با شبیه‌سازی حس و حال دنیای رقابت‌های فرمول یک و برای اولین بار، اضافه کردن المان‌هایی مانند شخصی‌سازی اتومبیل برای رقابت‌های بخش چندنفره و همچنین چندین ویژگی جدید که در این نسخه از سری اضافه شده و البته در ماه‌های آتی رونمایی می‌شود، قصد دارد تجربه‌ی نابی به طرفداران این سری و در کل مسابقات فرمول یک بدهد.

طرفداران این مجموعه باید صبر کنند تا مشخص شود که این ویژگی‌هایی که شرکت کدمسترز از آن سخن می‌گوید، چه هستند. البته، نسخه‌ی Legends Edition این بازی می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای طرفداران قدیمی این مجموعه‌ی خاص باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این نسخه از بازی همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، امکان بازی کردن زودتر با آن، نسبت به نسخه‌ی اصلی بازی است که باز هم می‌تواند عامل ترغیب‌کننده‌ای برای هواداران سری فرمول یک باشد. بازی F1 2019 که توسط استودیو کدمسترز و استودیو ادن گیمز توسعه داده شده، قرار است در تاریخ ۲۸ ماه ژوئن (۷ تیر ماه) توسط کدمسترز برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

اگر شما نیز از جمله‌ی طرفداران این مجموعه هستید، نظرات و انتظارات خود را از آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده